Honda CB1000R Neo Sports Café | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
Amit egy nem agyonhegyezett ezres blokkból ki lehet hozni, azt a CB1000R magabiztosan, precízen és iszonyatosan közvetlen módon prezentálja. Értő kezekben csodálatos hangszer.
|
||
Teljesítmény | 5 | 5 | |
Nyomaték | 5 | 5 | |
Gázreakció | 10 | 10 | |
Rugalmasság | 10 | 10 | |
Vibráció | 5 | 5 | |
Akusztika | 5 | 5 | |
Erőátvitel | 10 | 10 | |
Összesen | 50 | 50 | |
Futómű |
Elsősorban a jó minőségű aszfaltot szereti, de a gyengébb burkolatú, másodrendű utakon sem jön zavarba, meglepően toleráns az apró úthibákkal szemben.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 5 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
Egyenesfutás | 10 | 10 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 10 | |
Komfort | 10 | 9 | |
Összesen | 40 | 39 | |
Biztonság |
A szokott Nissin helyett Tokico nyergek kerültek fel, amik jó hatásfokkal, közvetlenül, jól adagolhatóan lassítják a CB1000R-t. Mind az ABS, mind a kipörgésgátló diszkréten, de hatékonyan teszi a dolgát.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 10 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 10 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 5 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 5 | |
Összesen | 35 | 35 | |
Mindennapi használat |
Pontokat csak a mindennapi használat során szerez a motor. Rámolni csak ülés- vagy tanktáskába tudunk, míg a hatótávolság is fordítottan arányos a csuklómozgás intenzitásával. A gyári plusszos verzió gyorsváltóval és markolatfőtéssel magasabb felszereltséget kínál.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 8 | |
Kényelem utas | 5 | 4 | |
Szélvédelem | 5 | 1 | |
Pakolhatóság | 5 | 1 | |
Terhelhetőség | 5 | 4 | |
Világítás | 5 | 5 | |
Felszereltség | 5 | 3 | |
Hatótávolság | 5 | 3 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 5 | |
Összesen | 55 | 39 | |
Költségek |
Nem olcsó, cserébe sokat nyújt. Teljesítményéhez illően a fenntartás főleg a gyorsan kopó dolgokra (gumi, lánc, fékbetét) ugrik meg, nagyon meg kell cibálni, hogy 6 felett fogyasszon.
|
||
Ár | 10 | 6 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 3 | |
Összesen | 20 | 13 | |
Mindösszesen | 200 | 176 |
Honda CB1000R Neo Sports Café | |
MOTORTÍPUS | Folyadékhűtésű, DOHC-vezérlésű, soros, négyhengeres benzinmotor |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 998 |
FURAT X LÖKET (MM) | 75 x 56,5 |
KEVERÉKKÉPZÉS | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 11,6:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 107 (145,52) / 10’500 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 104 / 8’250 |
INDÍTÁS | Elektromos önindító |
TENGELYKAPCSOLÓ | Olajfürdős, többtárcsás |
SEBESSÉGVÁLTÓ | Hatfokozatú szekvenciális |
SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
VÁZ | Acél gerincváz szimpla gerincnyúlvánnyal |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 25 / 100 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Showa SFF-BP fordított villa |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Showa BRFC (Balance Free Rear Cushion) központi hátsó rugóstag |
ELSŐ FÉK | Két 310 mm átmérőjű tárcsa, 3 dugattyús nyergek, ABS |
HÁTSÓ FÉK | 256 mm átmérőjű tárcsa, 2 dugattyús nyereg, ABS |
MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | Van, három fokozatban állítható és kikapcsolható |
ELSŐ GUMIABRONCS | 120/70 ZR17 Bridgestonre Hypersport S21 |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 190/55 ZR17 Bridgestonre Hypersport S21 |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’120 x 789 x 1’095 |
TENGELYTÁV (MM) | 1’455 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 830 |
HASMAGASSÁG (MM) | 135 |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 212 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 16,2 |
ÁR (HUF, 2018. SZEPTEMBER) | 4’289’000.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »