| Honda CB1000R Neo Sports Café | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
Amit egy nem agyonhegyezett ezres blokkból ki lehet hozni, azt a CB1000R magabiztosan, precízen és iszonyatosan közvetlen módon prezentálja. Értő kezekben csodálatos hangszer.
|
||
| Teljesítmény | 5 | 5 | |
| Nyomaték | 5 | 5 | |
| Gázreakció | 10 | 10 | |
| Rugalmasság | 10 | 10 | |
| Vibráció | 5 | 5 | |
| Akusztika | 5 | 5 | |
| Erőátvitel | 10 | 10 | |
| Összesen | 50 | 50 | |
| Futómű |
Elsősorban a jó minőségű aszfaltot szereti, de a gyengébb burkolatú, másodrendű utakon sem jön zavarba, meglepően toleráns az apró úthibákkal szemben.
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 5 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
| Egyenesfutás | 10 | 10 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 10 | |
| Komfort | 10 | 9 | |
| Összesen | 40 | 39 | |
| Biztonság |
A szokott Nissin helyett Tokico nyergek kerültek fel, amik jó hatásfokkal, közvetlenül, jól adagolhatóan lassítják a CB1000R-t. Mind az ABS, mind a kipörgésgátló diszkréten, de hatékonyan teszi a dolgát.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 10 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 10 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 5 | |
| ABS működése | 5 | 5 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 5 | |
| Összesen | 35 | 35 | |
| Mindennapi használat |
Pontokat csak a mindennapi használat során szerez a motor. Rámolni csak ülés- vagy tanktáskába tudunk, míg a hatótávolság is fordítottan arányos a csuklómozgás intenzitásával. A gyári plusszos verzió gyorsváltóval és markolatfőtéssel magasabb felszereltséget kínál.
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 8 | |
| Kényelem utas | 5 | 4 | |
| Szélvédelem | 5 | 1 | |
| Pakolhatóság | 5 | 1 | |
| Terhelhetőség | 5 | 4 | |
| Világítás | 5 | 5 | |
| Felszereltség | 5 | 3 | |
| Hatótávolság | 5 | 3 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
| Karbantartás | 5 | 5 | |
| Összesen | 55 | 39 | |
| Költségek |
Nem olcsó, cserébe sokat nyújt. Teljesítményéhez illően a fenntartás főleg a gyorsan kopó dolgokra (gumi, lánc, fékbetét) ugrik meg, nagyon meg kell cibálni, hogy 6 felett fogyasszon.
|
||
| Ár | 10 | 6 | |
| Fogyasztás | 5 | 4 | |
| Fenntartás | 5 | 3 | |
| Összesen | 20 | 13 | |
| Mindösszesen | 200 | 176 | |
| Honda CB1000R Neo Sports Café | |
| MOTORTÍPUS | Folyadékhűtésű, DOHC-vezérlésű, soros, négyhengeres benzinmotor |
| HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 998 |
| FURAT X LÖKET (MM) | 75 x 56,5 |
| KEVERÉKKÉPZÉS | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező |
| SŰRÍTÉSI ARÁNY | 11,6:1 |
| TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 107 (145,52) / 10’500 |
| FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 104 / 8’250 |
| INDÍTÁS | Elektromos önindító |
| TENGELYKAPCSOLÓ | Olajfürdős, többtárcsás |
| SEBESSÉGVÁLTÓ | Hatfokozatú szekvenciális |
| SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
| VÁZ | Acél gerincváz szimpla gerincnyúlvánnyal |
| VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 25 / 100 |
| ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Showa SFF-BP fordított villa |
| HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Showa BRFC (Balance Free Rear Cushion) központi hátsó rugóstag |
| ELSŐ FÉK | Két 310 mm átmérőjű tárcsa, 3 dugattyús nyergek, ABS |
| HÁTSÓ FÉK | 256 mm átmérőjű tárcsa, 2 dugattyús nyereg, ABS |
| MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | Van, három fokozatban állítható és kikapcsolható |
| ELSŐ GUMIABRONCS | 120/70 ZR17 Bridgestonre Hypersport S21 |
| HÁTSÓ GUMIABRONCS | 190/55 ZR17 Bridgestonre Hypersport S21 |
| KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
| CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
| HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’120 x 789 x 1’095 |
| TENGELYTÁV (MM) | 1’455 |
| ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 830 |
| HASMAGASSÁG (MM) | 135 |
| MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 212 |
| ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 16,2 |
| ÁR (HUF, 2018. SZEPTEMBER) | 4’289’000.- |
Cimkék:
Természetesen nem járműtörténeti innovációkra kell gondolni, de az RKF 125 a Keeway történetében mégis egy mérföldkőnek számít.
Elolvasom »Eddig válogathattunk a bőr és cordura között. Az Alpinestars Hoodie azonban egy teljesen újszerű színt hoz a motoros ruházat világába.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »