Keeway RKF 125 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
Elődeinél modernebb az erőforrás. Még mindig nem versenymotor, csak kicsit erősebb, de kulturáltan működik és sokkal szebben szól. A hat sebességes váltó is jót tett neki.
|
||
Teljesítmény | 5 | 3 | |
Nyomaték | 5 | 2 | |
Gázreakció | 10 | 5 | |
Rugalmasság | 10 | 4 | |
Vibráció | 5 | 4 | |
Akusztika | 5 | 4 | |
Erőátvitel | 10 | 9 | |
Összesen | 50 | 31 | |
Futómű |
Egyszerű, de jól hangolt futóművet kapott az új RKF. Elöl már USD teleszkópok dolgoznak, a komfort és a motorozhatóság is megfelelő.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
Egyenesfutás | 10 | 6 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 7 | |
Komfort | 10 | 7 | |
Összesen | 40 | 24 | |
Biztonság |
A jól ismert kombinált fékrendszer nélkülözi az ABS-t, de jól kezelhetően működik és megfelelően lassítja a 125-ös Keeway-t.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 7 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 6 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 2 | |
ABS működése | 5 | 1 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
Összesen | 35 | 17 | |
Mindennapi használat |
A motor jól néz ki, kényelmes, kategóriájához mérten megfelelően felszerelt. Meglepően stílusos és jól használható társ a mindennapokra, fiataloknak vagy csak A1-es jogsival rendelkezőknek kiváló választás lehet.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 8 | |
Kényelem utas | 5 | 4 | |
Szélvédelem | 5 | 1 | |
Pakolhatóság | 5 | 2 | |
Terhelhetőség | 5 | 3 | |
Világítás | 5 | 4 | |
Felszereltség | 5 | 4 | |
Hatótávolság | 5 | 4 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 4 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 38 | |
Költségek |
Az abszolút adu-ász az ár és a várhatóan igen alacsony fenntartási költségek. Ezen a téren verhetetlen a Keeway RKF 125.
|
||
Ár | 10 | 10 | |
Fogyasztás | 5 | 5 | |
Fenntartás | 5 | 5 | |
Összesen | 20 | 20 | |
Mindösszesen | 200 | 130 |
Keeway RKF 125 | |
MOTORTÍPUS | Folyadékhűtésű egyhengeres négyszelepes DOHC benzinmotor |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 124.8 |
FURAT X LÖKET (MM) | 54 x 54.5 |
KEVERÉKKÉPZÉS | Elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 11:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 9.4 (12.8) / 9’500 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 10 / 7’500 |
INDÍTÁS | Elektromos önindító |
TENGELYKAPCSOLÓ | Mechanikus működtetésű olajfürdős többtárcsás |
SEBESSÉGVÁLTÓ | Hatfokozatú szekvenciális |
SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
VÁZ | Könnyűfém hídváz |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | n.a. / n.a. |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | USD fordított teleszkópok |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Központi rugóstag |
ELSŐ FÉK | Ø 260 mm szimpla tárcsafék, három dugattyús féknyereg, CBS kombinált kékrendszer |
HÁTSÓ FÉK | Ø240 mm szimpla tárcsafék, két dugattyús féknyereg, CBS kombinált kékrendszer |
MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs |
ELSŐ GUMIABRONCS | 100/80-17 |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 130/70-17 |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’030 / 780 (tükrök nélkül) / 1’070 (tüktök nélkül) |
TENGELYTÁV (MM) | 1’345 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 770 |
HASMAGASSÁG (MM) | 170 |
SZÁRAZ TÖMEG (KG) | 147 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 10 |
ÁR (HUF, 2018 SZEPTEMBER) | 620’000.- + 95’000.- regisztrációs adó |
A bal markolaton semmi meglepőt nem találunk – viszont nem olcsó hatású műanyagból készült egyik kapcsoló sem
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »