
A nyereg elöl elég keskeny, bár anyaga kissé csúszós
| Keeway RKF 125 | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
Elődeinél modernebb az erőforrás. Még mindig nem versenymotor, csak kicsit erősebb, de kulturáltan működik és sokkal szebben szól. A hat sebességes váltó is jót tett neki.
|
||
| Teljesítmény | 5 | 3 | |
| Nyomaték | 5 | 2 | |
| Gázreakció | 10 | 5 | |
| Rugalmasság | 10 | 4 | |
| Vibráció | 5 | 4 | |
| Akusztika | 5 | 4 | |
| Erőátvitel | 10 | 9 | |
| Összesen | 50 | 31 | |
| Futómű |
Egyszerű, de jól hangolt futóművet kapott az új RKF. Elöl már USD teleszkópok dolgoznak, a komfort és a motorozhatóság is megfelelő.
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
| Egyenesfutás | 10 | 6 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 7 | |
| Komfort | 10 | 7 | |
| Összesen | 40 | 24 | |
| Biztonság |
A jól ismert kombinált fékrendszer nélkülözi az ABS-t, de jól kezelhetően működik és megfelelően lassítja a 125-ös Keeway-t.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 7 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 6 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 2 | |
| ABS működése | 5 | 1 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
| Összesen | 35 | 17 | |
| Mindennapi használat |
A motor jól néz ki, kényelmes, kategóriájához mérten megfelelően felszerelt. Meglepően stílusos és jól használható társ a mindennapokra, fiataloknak vagy csak A1-es jogsival rendelkezőknek kiváló választás lehet.
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 8 | |
| Kényelem utas | 5 | 4 | |
| Szélvédelem | 5 | 1 | |
| Pakolhatóság | 5 | 2 | |
| Terhelhetőség | 5 | 3 | |
| Világítás | 5 | 4 | |
| Felszereltség | 5 | 4 | |
| Hatótávolság | 5 | 4 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 4 | |
| Karbantartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 55 | 38 | |
| Költségek |
Az abszolút adu-ász az ár és a várhatóan igen alacsony fenntartási költségek. Ezen a téren verhetetlen a Keeway RKF 125.
|
||
| Ár | 10 | 10 | |
| Fogyasztás | 5 | 5 | |
| Fenntartás | 5 | 5 | |
| Összesen | 20 | 20 | |
| Mindösszesen | 200 | 130 | |
| Keeway RKF 125 | |
| MOTORTÍPUS | Folyadékhűtésű egyhengeres négyszelepes DOHC benzinmotor |
| HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 124.8 |
| FURAT X LÖKET (MM) | 54 x 54.5 |
| KEVERÉKKÉPZÉS | Elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
| SŰRÍTÉSI ARÁNY | 11:1 |
| TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 9.4 (12.8) / 9’500 |
| FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 10 / 7’500 |
| INDÍTÁS | Elektromos önindító |
| TENGELYKAPCSOLÓ | Mechanikus működtetésű olajfürdős többtárcsás |
| SEBESSÉGVÁLTÓ | Hatfokozatú szekvenciális |
| SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
| VÁZ | Könnyűfém hídváz |
| VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | n.a. / n.a. |
| ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | USD fordított teleszkópok |
| HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Központi rugóstag |
| ELSŐ FÉK | Ø 260 mm szimpla tárcsafék, három dugattyús féknyereg, CBS kombinált kékrendszer |
| HÁTSÓ FÉK | Ø240 mm szimpla tárcsafék, két dugattyús féknyereg, CBS kombinált kékrendszer |
| MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs |
| ELSŐ GUMIABRONCS | 100/80-17 |
| HÁTSÓ GUMIABRONCS | 130/70-17 |
| KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
| CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
| HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’030 / 780 (tükrök nélkül) / 1’070 (tüktök nélkül) |
| TENGELYTÁV (MM) | 1’345 |
| ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 770 |
| HASMAGASSÁG (MM) | 170 |
| SZÁRAZ TÖMEG (KG) | 147 |
| ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 10 |
| ÁR (HUF, 2018 SZEPTEMBER) | 620’000.- + 95’000.- regisztrációs adó |

A bal markolaton semmi meglepőt nem találunk – viszont nem olcsó hatású műanyagból készült egyik kapcsoló sem
Cimkék:
A név maga legendává vált, de a Gold Wing felett bizony nagyon eljárt már az idő. A Honda számára létkérdés volt egy teljes körű megújulás.
Elolvasom »Izgalmas Honda. Mivaaan? Pedig létezik: a Honda CB1000R Neo Sports Café jól néz ki, elvetemült módon megy és még kényelmes is. Imádtuk!
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »