Annak idején volt némi bizonytalanság a sportágban, amikor közeledett a 2018-as év. Idén ugyanis a Honda beszállítói szerződése lejár az év végén, már ami a Moto2 szakosztály homologizált blokkjaira vonatkozik. A CBR600RR-ből származó sornégyes erőforrások bár jól teljesítenek, mégis az a leggyakoribb kritika velük szemben, hogy túlságosan szélesek. 2019-től azonban háromhengeres Triumph motorok fognak körözni a pályán. Érdekes változás lesz, ami rendesen meg fogja bolygatni a dolgokat, na és persze ördög módon fognak szólni!
Azért, hogy a Triumph megünnepelje a Moto2-es erőforrás elkészültét, és persze a márka visszatértét a GP világába, egy nagyszabású rendezvénysorozatot hirdetett meg. Ennek egyik lépése, hogy a hétvégi MotoGP futam előtt tiszteletkört mennek az új géppel a legendás Silverstone pályán.
A tiszteletkört James Toseland fogja levezényelni. Ha szeretnéd meghallgatni, hogyan szól a 765 köbcentis felhúzott Triple blokk, akkor csak indítsd el az alábbi videót.
Cimkék:
Az európai piactól ismét távol tartja a Honda az ikonikus, közepes sportgépét a CBR600RR-t, mert nem felel meg a környezetvédelmi előírásoknak.
Elolvasom »Ha nem hiányzott más a boldogsághoz, csak egy doboz sör, amin a Harley-Davidson logója feszít, akkor mostmár ilyen is van.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »