MV Agusta Brutale 800 RR | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
Az akusztikája sehogy nem lett a kedvencem, de lineáris teljesítményleadási és kellő ereje miatt nagyon megszerettem a 800-as sorhármast. A gyorsváltó finom, de maga a váltó határozott lábat igényel.
|
||
Teljesítmény | 5 | 5 | |
Nyomaték | 5 | 5 | |
Gázreakció | 10 | 7 | |
Rugalmasság | 10 | 8 | |
Vibráció | 5 | 2 | |
Akusztika | 5 | 3 | |
Erőátvitel | 10 | 7 | |
Összesen | 50 | 37 | |
Futómű |
Elöl Marzocchi, hátul Sachs. Mindenhol minden paraméter állítható, kellő rugóutak – és nagyon szépen teszi a dolgát minden körülmények között. A rövid tengelytáv technikás kanyarokban hatalmas előny, máskor nagyon enyhe hátrány.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 5 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
Egyenesfutás | 10 | 8 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 9 | |
Komfort | 10 | 8 | |
Összesen | 40 | 35 | |
Biztonság |
Itt is különböző helyekről összevariált részegységek végeznek hibátlan közös munkát. Ebbe a területbe nagyjából belekötni sem sikerült.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 10 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 10 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 5 | |
Összesen | 35 | 34 | |
Mindennapi használat |
A motor nagyon kompakt, nagyjából 180 centis testmagasságig lesz kényelmes. Nem autópályás száguldozásra való – itt minden a motorozás élvezetéről szól! Rendesen kihasználva tudását lenyeli a 8 litert 100 kilométeren.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 7 | |
Kényelem utas | 5 | 3 | |
Szélvédelem | 5 | 2 | |
Pakolhatóság | 5 | 1 | |
Terhelhetőség | 5 | 3 | |
Világítás | 5 | 5 | |
Felszereltség | 5 | 5 | |
Hatótávolság | 5 | 3 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 38 | |
Költségek |
Nem olcsó, de különleges. Különlegesen szép és különlegesen jó – normális fenntartási költségekkel. Szerintem megéri.
|
||
Ár | 10 | 5 | |
Fogyasztás | 5 | 3 | |
Fenntartás | 5 | 4 | |
Összesen | 20 | 12 | |
Mindösszesen | 200 | 156 |
MV Agusta Brutale 800 RR | |
MOTORTÍPUS | Vízhűtéses, négyütemű, 3 hengeres, hengerenként négy szelepes DOHC benzinmotor |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 798 |
FURAT X LÖKET (MM) | 79 x 54.3 |
KEVERÉKKÉPZÉS | MVICS 2.0 elektronikus üzemanyag-befecskendezés hat injektorral |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 12.3:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 103 (140) / 13’100 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 86 / 10’100 |
INDÍTÁS | Elektromos önindító |
TENGELYKAPCSOLÓ | Hidraulikus működtetésű, többtárcsás nedves tengelykapcsoló |
SEBESSÉGVÁLTÓ | 6 sebességes kazettás rendszerű sebességváltó, MV EAS 2.0 kétirányú gyorsváltó |
SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
VÁZ | ALS térhálós acélcső váz alumínium segédvázzal |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | n.a. / 103.5 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS |
Ø43 mm Marzocchi fordított teleszkópvilla állítható húzó- és nyomófokozati csillapítással és rugóelőfeszítéssel, rugóút 125mm
|
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS |
Központi Sachs rugóstag progresszív rugóval, állítható húzó- és nyomófokozati csillapítással és rugóelőfeszítéssel, rugóút 124mm
|
ELSŐ FÉK | Ø320 mm dupla úszóágyazású tárcsafék, radiális négydugattyús Brembo féknyergek, Bosch 9 Plus ABS |
HÁTSÓ FÉK | Ø220 mm szimpla tárcsafék, kétdugattyús úszóágyazású féknyereg, Bosch 9 Plus ABS |
MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | Nyomaték-kontroll 4 motortérképpel, tapadás-kontroll 8 beavatkozási fokozattal |
ELSŐ GUMIABRONCS | 120/70ZR17 M/C (58W) |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 180/55ZR17 M/C (73W) |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’045 / 875 / n.a. |
TENGELYTÁV (MM) | 1’400 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 830 |
HASMAGASSÁG (MM) | 135 |
SZÁRAZ TÖMEG (KG) | 175 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 16.5 |
ÁR (HUF, 2018 AUGUSZTUS) | 5’250’000.- + 180’000.- regisztrációs adó |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »