Keeway K-Light 125 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A motor gyenge – ezzel a kategóriával a cél a közlekedésben való biztonságos részvétel lehet. Amit pozitívumként kiemelhetünk, az a finom erőátvitel, minimális kuplungerő és az alacsony (2 liter körüli) fogyasztás.
|
||
Teljesítmény | 5 | 2 | |
Nyomaték | 5 | 2 | |
Gázreakció | 10 | 5 | |
Rugalmasság | 10 | 2 | |
Vibráció | 5 | 4 | |
Akusztika | 5 | 2 | |
Erőátvitel | 10 | 9 | |
Összesen | 50 | 26 | |
Futómű |
Nem sok minden állítható a futóműben, mégis meglepően komfortosan fut a magyar utakon is. Ezzel a géppel senki nem akar majd kanyarvadászatra indulni, így a kínai gumik is megfelelnek a célnak.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
Egyenesfutás | 10 | 8 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 5 | |
Komfort | 10 | 8 | |
Összesen | 40 | 25 | |
Biztonság |
A biztonságot csak egy kombinált fékrendszer szolgálja, semmi más. Mivel a K-Light 125 minden, csak nem gyors, kis ésszel motorozva ez a cucc elég is.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 7 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 6 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
ABS működése | 5 | 1 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
Összesen | 35 | 19 | |
Mindennapi használat |
Fontos, hogy a kényelem csak az alacsonyabb motoroskra értelmezhető. Ez a motor csak annyiban tér el a távol-keletet uraló egyszerű igáslovaktól, hogy lényegesen jobban néz ki. Amúgy egy olcsó és olcsón fenntartható közlekedési eszköz.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 8 | |
Kényelem utas | 5 | 2 | |
Szélvédelem | 5 | 1 | |
Pakolhatóság | 5 | 2 | |
Terhelhetőség | 5 | 2 | |
Világítás | 5 | 4 | |
Felszereltség | 5 | 2 | |
Hatótávolság | 5 | 5 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 4 | |
Karbantartás | 5 | 5 | |
Összesen | 55 | 35 | |
Költségek |
Olcsó, keveset fogyaszt és az alkatrészárak sem fognak a földhöz vágni. A Keeway a racionálisan gondolkozó motorral közlekedők megoldása.
|
||
Ár | 10 | 10 | |
Fogyasztás | 5 | 5 | |
Fenntartás | 5 | 4 | |
Összesen | 20 | 19 | |
Mindösszesen | 200 | 124 |
Keeway K-Light 125 | |
MOTORTÍPUS | 1 hengeres 4 ütemű 2 szelepes léghűtéses benzinmotor |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 124 |
FURAT X LÖKET (MM) | 56.5 x 49.5 |
KEVERÉKKÉPZÉS | Elektronikus üzemanyag befecskendezés |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 9:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 7.8 (10.6) / 9’000 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 8.9 / 7’500 |
INDÍTÁS | Elektromos önindító és berúgókar |
TENGELYKAPCSOLÓ | Nedves többtárcsás |
SEBESSÉGVÁLTÓ | Öt sebességes szekvenciális |
SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
VÁZ | Bölcsőváz |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | n.a. / n.a. |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Teleszkópvilla, rugóút 120 mm |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Olajcsillapítású tekercsrugós rugóstagok, rugóút 55 mm |
ELSŐ FÉK | Ø 280 mm szimpla tárcsa, 3 dugattyús féknyereg, CBS kombinált fékrendszer |
HÁTSÓ FÉK | Ø 220 mm szimpla tárcsa, 2 dugattyús féknyereg, CBS kombinált fékrendszer |
MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs |
ELSŐ GUMIABRONCS | 90/90-17 |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 130/90-15 |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’140 / 780 / 1’100 |
TENGELYTÁV (MM) | 1’440 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 715 |
HASMAGASSÁG (MM) | 150 |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 144 |
MEGENGEDETT ÖSSZTÖMEG (KG) | 294 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 11,8 |
ÁR (HUF, 2018 JÚLIUS, regisztrációs adó nélkül) | 590’000.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »