Azt már tudjuk, hogy Dani Pedrosa nem úszta meg ép bőrrel az Argentín Nagydíj első körében elszenvedett balesetét, amikor Zarco kilökte a Honda versenyzőjét. A bukást műtét követte egy barcelonai kórházban, ahol titán csavarok segítségével rakták helyre az orsócsontját. Na de miben is zavar ez egy igazi versenyzőt? Csak mert oda lett annak a kéznek az épsége, amelyik a gázt húzta? Ugyan már!
A valódi versenyzőt – azt a fajtát, amelyik nyerni szokott – nem a maradéktalan felépülés elve vezérli, hanem a mihamarábbi nyeregbe ülésé. Pedrosa kezében még be sem fészkelték magukat rendesen a csavarok, de ő hétvégén az amerikai MotoGP futmon szíve szerint rajthoz állna. Sőt! Meg is fogja próbálni, nem csak úgy a levegőbe beszél.
Természetesen a csapat és az orvosai éppen tövig rágják a körmüket, így a biztonság kedvéért magukkal viszik Stefan Bradl tesztpilótát is, aki ha kell, akkor Pedrosa helyett áll a rajthoz. A versenyző kezének állapotában már érzékelhető a javulás, de a Circuit of the Americas pályát nem tervezte éppen pillekönnyűre Hermann Tilke.
Mindenesetre Pedrosa azt nyilatkozta, hogy hiába nem tudja még pontosan, hogy versenyképes lesz-e a hétvégén, de elutazni és megpróbálni mindenképpen megéri. Mi pedig ezúton fejezzük ki legmélyebb elismerésünket a hozzáállása miatt. Rossz idő esetére egyébként tele leszünk motorversennyel a hétvégén. A MotoGP-t 20:30-tól követhetjük nyomon a Spíler TV-n, de lesz Superbike futam is Hollandiában. Azt szombaton és vasárnap 13 órától nézhetjük.

Cimkék:
A vég kezdete vagy egy új korszak nyitánya, hogy a BMW befejezettnek tekinti az R nineT által képviselt retró családfát?
Elolvasom »Új programot vezet be a Ducati, melynek keretében igyekeznek fokozni a motorjaik biztonságra vetített paramétereit.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »