Az Egyesült Államok egyik legikonikusabb motorgyártó vállalata és a Jack Daniel’s összeállt egy limitált szériás Scout Bobber létrehozásának az erejéig. És most mindenki tegye a szívére a kezét. Ha együtt látod az Indian és a Jack nevét, akkor nem fog el titeket valamilyen megmagyarázhatatlan borzongás? Nem rossz, hanem kifejezetten jó értelemben. Mint amikor a helyére kerül egy bútordarab a lakásban: úgy ontja magából ez a kooperáció az együttállás harmonikus igéjét. Természetesen mi más születhetett volna így, mint egy igazán kívánatos canga?
Ez valójában már a harmadik együttállása a két brandnek. A limitált szériás Scout Bobber dögös megjelenéséért egy motoroépítő cég, a Klock Werks Kustom Cycles tehető felelőssé, akiknek nyilvánvalóan benne van a kezükben, hogyan is kell kihozni egy motorból a benne rejtőző többletet.
A szuperlimitált, szuperexkluzív Indiant valójában nem a whiskey-nek, hanem a Jack Daniel’s által felkarolt önkéntes tűzoltó csapatnak, a Jack Daniel’s Fire Brigade-nek szentelték.
Az önkéntes tűzoltóknak dedikált motorok egytől egyig sorszámozott darabok. Igaz: nem is lesz nehéz számon tartani őket. Ugyanis az első – természetesen – egyes számozású darabot csupán 176 követi, tehát összesen 177 példány lesz elérhető az egész világon. A különleges változat legszembeötlőbb részletei a kéttónusú matt fekete fényezése és a két 24 karátos aranyból készült embléma, amit a benzintankba és a sárvédőkbe ágyaztak.
A motor további különlegességeinek számítanak a fekete szelepfedelek, a kormányvégek, a hátsó sárvédő merevítő rúdjai és a kipufogó dobok. Az aranyfonállal hímzett bőr ülés, a motor sorszámát tartalmazó szintén 24 karátos arany plakett, az egyedi lábtartók. És a legjobb mind közül. Egy hasonló emblémával ellátott valódi tűzoltófejsze, aminek a fa nyelébe belevésik a tulajdonos nevét. Na most mondd, hogy nem dobbant meg a szíved!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »