Tavaly év végén részletes cikket olvashattatok idei túra-terveinkről. Az ott leírtakat igyekszem nem sokat ismételgetni, azonban mivel a mai napon elindul a jelentkezés mindhárom eseményre, engedjetek meg a legfontosabb – és részben új – tudnivalókról egy rövid összefoglalót. Időrendben következzen tehát a tisztán jótékony célú motoKvíz, az igazi túraverseny Aegon motoRun és a jubileumi, rengeteg izgalmat és újdonságot ígérő Onroad.hu 48h. Mindegyikre megtaláljátok a jelentkezés pontos lehetőségét is.
Egyfajta bemelegítés, de abból a legnemesebb célt szolgálja. A Magyar Mentőmotor Alapítvány támogatása a fő cél, de persze mindenki motorozik egy kellemeset a csodálatos Balaton-Felvidéken. A túra egy napos, a táv 200 kilométer körüli – tehát csupán egy néhány órás gurulásról van szó. A versenyszellemnek sem kell eluralkodni senkin: itt a cél nem a “szivatás” – vagyis nincsenek nehéz feladatok és eltévedni sem lesz egyszerű.
A túra bázisa kicsit odébb került a tervezetthez képest: Örvényesen, a 71-es főút melletti Huszár Étteremben találkozunk a mentőmotorosokkal 2018. április 28-án. Itt a regisztráció után a két motorból álló csapatok (társat szerezni akár a rajt előtt is lehet!) tíz órától elindulnak teljesíteni a kellemes kis kört. A visszaérkezés után mindenki meleg ebédet és egy emlékpólót kap. No meg persze támogatjuk a hazai motoros mentőtisztek munkáját – mert ez mindannyiunk közös érdeke! A túra részvételi díja kizárólag az elfogyasztott ebéd és az emlékpóló árát tartalmazza, tehát semmilyen szervezési költséget sem.
Minden részletet megtalálsz az esemény oldalán, ahol jelentkezni is tudsz!
Nyáron az igazi tömény túraversennyel folytatjuk. Az Aegon motoRun most is a BMW Motorrad támogatásával jön létre és június 15-17 között kerül megrendezésre. Pénteken találkozunk Kőszegen, ahol a regisztráció után indul a móka. A csapatoknak itt a helyes útvonal megtalálása már komoly kihívás lesz! Az első, rövidebb napon egy kisebb kört teszünk meg a kellemes osztrák kanyarokat kergetve, majd egy közös vacsora után éjjel mindenki kipiheni magát.
Másnap jön ugyanis a java: ugyanazokat a kihívásokat kell nagyjából dupla távon teljesíteni, így egy kicsit Csehországba és Szlovákiába is átnézünk majd. Aki pedig a legkevesebb hibát követi el és végig pontosan navigálva tudja tartani az előírt átlagsebességeket, az kapja meg a célban a trófeát! Változás lesz a tavalyi évi megmérettetéshez képest, hogy igyekezni fogunk lényegesen több kihívást építeni a navigációba – hiszen a 2017-es holtversenyt lehetőség szerint el szeretnénk kerülni!
A második oldalon további részleteket tudsz meg az Aegon motoRun-ról, és jön az Onroad.hu 48h információhalmaza is. Lapozz!
Cimkék:
A közbeszéd szerint az épített motorok csak dísznek jók, használni nem. Most közúton sikerült kipróbálni egy igazi Springer villás szörnyet.
Elolvasom »Korának legnagyobb magyar motorversenyzője volt a tragikusan elhunyt Drapál János. A születésnapjára szervezett programból adunk kis ízelítőt.
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »Hatalmas felzúdulást keltett motoros körökben a Levegő Munkacsoport ötlete: tiltsuk ki a robogókat Budapestről.
Elolvasom »Túlzás nélkül mondhatjuk: egy tényleg baráti társaság gyűlt össze, hogy bő 140 motorral induljunk neki az Onroad.hu Évadnyitó gurulásnak.
Elolvasom »