Amit fontos tudni: ezen a versenyen a részvételi díj tartalmaz két meleg vacsorát a kőszegi Alpokalja Panzió éttermében, emlékpólót, valamint minden szükséges részvételi kelléket. A szállást azonban nem foglalja magában, ahogy a teljes lebonyolítási költséget is a két fő támogatónk, az Aegon és a BMW Motorrad biztosítja. Amit a versenyzők fizetnek, az tehát most is csupán saját részvételük közvetlen költsége.
Amiért pedig nem érdemes várni a regisztrációval, az az, hogy a szálláshelyek korlátozottak – tehát érdemes minél előbb foglalni! (Természetesen akinek nem felel meg az Alpokalja Panzió, az rengeteg egyéb lehetőséget talál a környéken.)
Az Aegon motoRun tudnivalóit az esemény oldalán találod, ahol jelentkezni is tudsz.
Augusztus elején kerül sor a jubileumi, tizedik 48 órás túrára – amely ismét sok újdonságot fog tartalmazni. Egyrészt ezúttal Erdélybe megyünk, ahol is a Bihar-hegység minél alaposabb bebarangolása a cél. Másrészt a túra második napján kétféle útvonalból választhatnak a résztvevők: egy aszfaltos és egy helyenként akár murvás lehetőség is lesz. Fontos tudni ezekről, hogy a környéken nagyon sok szakasz kapott az elmúlt években hibátlan aszfaltot. Így a végig burkolt út mellett döntők tényleg jellemzően abszolút jó minőségűn gurulhatnak majd.
Sok szép helyen állnak meg ők is – és kanyarban sem lesz hiány! Akik pedig a murvás részeket is vállalják, azok nyilván aszfaltútból is kapnak gyengébb minőségűt, és lesz burkolatlan rész is. Azonban ezek is mind normál közutak arrafelé – cserébe még szebb helyekre juttatnak el! Értelemszerűen ez a csapat rövidebb utat is tesz majd meg, hiszen alacsonyabb átlagsebességgel fog haladni. De amúgy is ez lesz minden idők legrövidebb 48 órása. A cél ugyanis az, hogy kicsit több idő jusson nézelődésre, mint eddig.
Tavaly sokan hiányoltátok, így visszatérnek a játékos, megválaszolandó kérdések is. Mivel a látnivalók miatt úgyis többször megállunk, így ezeken a helyeken egyúttal egy-egy egyszerű témában a választ is meg kell majd találni. Ezzel persze csak a túra élvezetét növeljük – ellenőrzés nem lesz. Az Onroad.hu 48h távját mindenki csak saját örömére teljesíti. Sem a nehéz navigáció, sem az eltévedés nem cél.
Ugyan az augusztus 3-5 még nagyon messze van, de erre a túrára is érdemes minél előbb jelentkezni. A részvételi díj ugyanis tartalmazza a szükséges kellékeket és a magyarremetei bázison két kiadós vacsorát. A szállást azonban itt is magadnak kell lefoglalni: kőház, többféle faház és sátor is szerepel a lehetőségek között. Sőt, a közeli faluban is van panzió – de a lehetőségek végesek, érdemes minél előbb biztosítani a helyedet.
Az Onroad.hu 48h részletit itt találod – és jelentkezni is tudsz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »