Továbbá saját kezűleg gyártotta le az első sárvédőt és az akkumulátor tartó dobozt. Készített egyébként egy hátsó sárvédő elemet is hozzá, de ez a képeken nem látszik. Talán a fotózásnál nem adta volna ki. Pedig ha a motor része, akkor nem kellene titkolózni. Colin szintén maga készítette el a segédvázat egy kézi csőhajlító segítségével. A kárpitos munkáért a New Church Moto felelt.
Colin következő nagy kihívása a hátsó felfüggesztés volt. Mivel nem csak szép, hanem jól használható hátsó traktusra is volt szüksége, ezért végül a Ducati 1098-hoz nyúlt alapként. A végeredmény pedig teljesen bevált, hiszen nem csak hogy jó lett, hanem látványban is egyenesen a motor ékkövévé vált. Igaz, ehhez át kellett formálnia a lengővillát is.
Az első futómű szintén újragondolást igényelt. Mivel a Street 750-hez nem volt semmilyen elérhető kit, így Colinnak CNC-vel kellett esztergáltatnia megfelelő felső villahidat és felszerelni egy custom kormányrudat. A futómű többi részét pedig egy szebb napokat is látott 2005-ös GSX-R750-ből örökítette át.
A maestro munkája a nagy egészen túl az apró részletekben is gyakorta tetten érhető. A rozsdamentes acél sárvédő konzolon, a saját készítésű alu lámpatesten vagy éppen a kormányrúd záróanyáján. Colin ezen kívül maga hajtott kormányt, amire Biltwell markolatokat rakott. A motor elöl-hátul LED-es világítást és indexeket kapott.
Ahhoz, hogy a 750-es blokkból kicsikarjon egy kis extra erőt, szintén a műhelyében készített egy 2-2 kipufogórendszert. Persze ha kipufog, akkor szívjon is nagyot, ezért Vance&Hines légszűrőt kapott, amihez készített egy saját légszűrő-házat. Ezen kívül rákerült egy V&H “Fuelpak” ECU. “A motor most jól megy, jól szól, és abszolút odavágós lett.” – mondja az elégedett mester.
Az alapötlet fontos része volt ugyan, hogy legyen alaposan átépítve a masina, de ha elromlik, akkor nyugodt szívvel hozzá tudjon nyúlni bármikor egy HD szakszerviz. Így aminek drót van a végén, az többnyire maradt eredeti.
Ezen kívül már csak a festést maradt, ami bőven kimeríti az egyszerű de nagyszerű fogalmát. A gyöngyház-fehér önmagában is szép. Ettől a szolid pin stripingtől pedig menten magam alá csinálok. Egyszerű, elegáns, nagyon kiadta. Az új tulajdonosa egyelőre még nem tudhatja a garázsában a motort. Ez az átka annak, ha valami baromi jól sikerül. Először meg kell futtatni néhány rendezvényen…
Cimkék:
A 2019-re szánt egy literes tűzvörös Panigale V4R-t az olaszok gyári SBK csapatával együtt látták Jerezben. Videó is van ám!
Elolvasom »A KTM megmutatja nekünk, hogy mire lehet használni egy 1290 Super Adventure motort. Tökéletes nap? Döntsétek el Ti!
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »