Továbbá saját kezűleg gyártotta le az első sárvédőt és az akkumulátor tartó dobozt. Készített egyébként egy hátsó sárvédő elemet is hozzá, de ez a képeken nem látszik. Talán a fotózásnál nem adta volna ki. Pedig ha a motor része, akkor nem kellene titkolózni. Colin szintén maga készítette el a segédvázat egy kézi csőhajlító segítségével. A kárpitos munkáért a New Church Moto felelt.
Colin következő nagy kihívása a hátsó felfüggesztés volt. Mivel nem csak szép, hanem jól használható hátsó traktusra is volt szüksége, ezért végül a Ducati 1098-hoz nyúlt alapként. A végeredmény pedig teljesen bevált, hiszen nem csak hogy jó lett, hanem látványban is egyenesen a motor ékkövévé vált. Igaz, ehhez át kellett formálnia a lengővillát is.
Az első futómű szintén újragondolást igényelt. Mivel a Street 750-hez nem volt semmilyen elérhető kit, így Colinnak CNC-vel kellett esztergáltatnia megfelelő felső villahidat és felszerelni egy custom kormányrudat. A futómű többi részét pedig egy szebb napokat is látott 2005-ös GSX-R750-ből örökítette át.
A maestro munkája a nagy egészen túl az apró részletekben is gyakorta tetten érhető. A rozsdamentes acél sárvédő konzolon, a saját készítésű alu lámpatesten vagy éppen a kormányrúd záróanyáján. Colin ezen kívül maga hajtott kormányt, amire Biltwell markolatokat rakott. A motor elöl-hátul LED-es világítást és indexeket kapott.
Ahhoz, hogy a 750-es blokkból kicsikarjon egy kis extra erőt, szintén a műhelyében készített egy 2-2 kipufogórendszert. Persze ha kipufog, akkor szívjon is nagyot, ezért Vance&Hines légszűrőt kapott, amihez készített egy saját légszűrő-házat. Ezen kívül rákerült egy V&H “Fuelpak” ECU. “A motor most jól megy, jól szól, és abszolút odavágós lett.” – mondja az elégedett mester.
Az alapötlet fontos része volt ugyan, hogy legyen alaposan átépítve a masina, de ha elromlik, akkor nyugodt szívvel hozzá tudjon nyúlni bármikor egy HD szakszerviz. Így aminek drót van a végén, az többnyire maradt eredeti.
Ezen kívül már csak a festést maradt, ami bőven kimeríti az egyszerű de nagyszerű fogalmát. A gyöngyház-fehér önmagában is szép. Ettől a szolid pin stripingtől pedig menten magam alá csinálok. Egyszerű, elegáns, nagyon kiadta. Az új tulajdonosa egyelőre még nem tudhatja a garázsában a motort. Ez az átka annak, ha valami baromi jól sikerül. Először meg kell futtatni néhány rendezvényen…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »