Bill is csatlakozott ahhoz a mozgalomhoz, akik hisznek az “új év, új gumi” elméletben. És hát milyen stílusosabb módja lenne “elköszönni” a régi, lehasznált abroncstól annál, mint vászonig – vagy még keményebbek esetében eldurranásig – füstölni azt. Persze nem a kályhában, hiszen azt még a kéményseprő is kiszúrja oszt jól megbüntet érte. A gumiégetés motoron néz ki a legjobban – így hát haverjai biztatásától felbuzdulva Bill is ezt tette.
Nagyon magabiztosan kezdte az egészet: fogta az első féket, elforgatta a hátsó kereket, majd bal kézzel el is engedte a kormányt és halál lazán a kamera felé fordult. Aztán jött a baj, amiből ilyenkor nem kell nagy, hogy összeomoljon a kiválóan elképzelt és felépített rendszer. Megtapadt a gumi, ő erre nem volt felkészülve – hiszen bal keze messze volt a kuplungtól -, és a nehéz vas azonnal megindult. Íme a három fő mozzanat:
Már ezek sem mutatnak túl jó, mozgóképen pedig még szerencsétlenebb az egész jelenet. Ékes bizonyíték rá, milyen hamar megvan a baj! Főleg, hogy a végén nem csak saját gépét fektette meg, hanem telibe verte a haverjáért is. Biztosat ugyan nem tudunk, de azért esélyes, hogy összetörte mindkét masinát…
Ennél boldogabb új évet – és sokkal szerencsésebb szilveszteri gumiégetést – kívánunk minden kedves olvasónknak!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »