Habár az EICMA már lement és ott mindenki a 2018-as motorokra volt ráindulva, már most előkerült pár kép a 2019-es KTM 790 Adventure-ről. Alapjaiban első látásra megegyezik a három motor, viszont pár apró eltérés feltűnik itt-ott. Az egyiken egy motocross stílusú nagyobb első sárvédő, a másikon egy kisebb méretű, aszfaltra illő sárvédő van közelebb van az első kerékhez. Végül látunk egy harmadik verziót is – sárvédő nélkül, feldobozolva.
Az nem meglepő, hogy mindhárom verzió ugyanazt az LC8c nevű erőforrást fogja majd használni. Ami ugye egy 799 köbcentis sorkettes blokkot jelent 103 lóval és 85 newtonméter nyomatékkal. Némi hangolásbeli eltérés biztos lesz a három kiadás között – simán elképzelhető, hogy a terepverzió alacsonyabb fordulaton kicsivel több nyomatékot ad majd. Egyébként egészen sok idomot pakoltak a motorra. Mivel a KTM már korábban kifejtette, hogy a benzin tank alacsonyabban lesz, lehet hogy szokatlan helyre költöztették azt és a sok idom is a naftát rejtegeti.
A korábban is látott prototípustól eltérően itt már kétdugattyús a hátsó fék és a TFT kijelző is másféle. A kipufogó rendszer viszont egyértelműen nem a végleges verzió, legalábbis semmilyen gyártó logóját nem látni rajta. Persze az is könnyen meglehet, hogy csak direkt rejtegetik. Alaposabban megnézve a Motorcycle.com által közölt képeket, felfedezhetünk még pár apró különbséget a típusok között. Ilyenek a hátsó utas kapaszkodók, a sötét-, illetve a magasított világos plexik, valamint a már említett extra dobozok.
Egyes találgatások szerint a közös alap a mezei KTM 790 Adventure lesz, míg az S és az R verziók a túrás-utcai, illetve az off-road és “igazi” enduro irányba mennek el. Ez így egyelőre jól hangzik, reméljük hamarosan több részletet is megtudunk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »