| Honda X-ADV ABS | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
Közútra vagy murvás ösvényekre egyaránt bőségesen elegendő a 750-es sorkettes ereje és nyomatéka is. A motor nem pörög sokat, viszont már alul is nyomatékos. Stresszmentesen használható, közben pedig a gyári dobbal is szép a hangja.
|
||
| Teljesítmény | 5 | 4 | |
| Nyomaték | 5 | 4 | |
| Gázreakció | 10 | 7 | |
| Rugalmasság | 10 | 7 | |
| Vibráció | 5 | 4 | |
| Akusztika | 5 | 4 | |
| Erőátvitel | 10 | 9 | |
| Összesen | 50 | 39 | |
| Futómű |
A futómű sok paraméterében állítható, de már a gyári állapotban is elképesztő munkát végez laza terepen és rossz aszfalton egyaránt. Ez a motor legerősebb része!
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 5 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
| Egyenesfutás | 10 | 10 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 9 | |
| Komfort | 10 | 8 | |
| Összesen | 40 | 35 | |
| Biztonság |
A széria ABS nem kapcsolható ki, de meglepő módon murvás, földes és füves utakon is egészen jó a fék hatásfoka. Aszfalton hosszasan nyúzva sem fáradt el. Egyedül a felegyenesedési hajlam zavaró kissé.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 9 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 9 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 3 | |
| ABS működése | 5 | 5 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 0 | |
| Összesen | 35 | 26 | |
| Mindennapi használat |
Az X-ADV meglepően jól ötvözi a benne összegyúrt kategóriák előnyeit. Robogós és kényelmes az üléspozíció, a DCT-vel automata és manuális üzemmódban is közlekedhetünk, és mindenhova jó a futóművünk. Így valóban egy mindenes jármű. Talán egyetlen hátránya a nagyrobogókhoz képest a kis ülés alatti tárolóhely – de ez az ára a sokkal komolyabb erőforrásnak és erőátvitelnek.
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 9 | |
| Kényelem utas | 5 | 5 | |
| Szélvédelem | 5 | 5 | |
| Pakolhatóság | 5 | 3 | |
| Terhelhetőség | 5 | 4 | |
| Világítás | 5 | 4 | |
| Felszereltség | 5 | 5 | |
| Hatótávolság | 5 | 5 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
| Karbantartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 55 | 49 | |
| Költségek |
A legnagyobb felróható hiba a vételár. Viszont ha egyszer kiköhögöd, valószínűleg nagyon hosszú ideig fogod felhőtlenül élvezni az X-ADV szolgáltatásait.
|
||
| Ár | 10 | 2 | |
| Fogyasztás | 5 | 5 | |
| Fenntartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 20 | 11 | |
| Mindösszesen | 200 | 160 | |
Az utolsó oldalon találod a részletes műszaki adatokat.
Cimkék:
Hiánypótló kiadvány jelent meg a közelmúltban, amely rendkívül informatív és szórakoztató. Kötelező olvasmány minden motoros túrázó számára!
Elolvasom »A MotoPartsShop.hu kínálatában megjelentek a nagyon jó ár-érték arányú Adrenaline ruhák. Egy kevlár farmert és egy hálós dzsekit mutatunk be.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »