Az egyre több forgalmi dugó és az egyre drágább tömegközlekedés ingázók milliói számára nehezíti meg a munkába járást. A Yamaha elkötelezettje annak, hogy minden ember számára alternatív megoldást nyújtson a városi közlekedésre. Urban Mobility termékcsaládjuk olyan változatos, elérhető, kedvező árú, gazdaságos és megbízható modellekből áll, amelyek lehetővé teszik, hogy mozogj. Ennek legújabb eszköze az YS125 típus.
Az új Yamaha sportos, stílusos új dizájt kapott, ugyanakkor megtartotta a népszerű YBR125 – vagyis az Ibrahim – legjobb funkcióit és tulajdonságait. Úgy tervezték, hogy még több embernek imponáljon. Nagy kerekei és osztályon felüli felfüggesztése egyszerű kezelést biztosítanak, míg alacsony üzemanyag-fogyasztása, gazdaságossága és kényelmesebb kialakítása a legpraktikusabb és legmegfizethetőbb könnyű városi motorkerékpárok egyikévé teszi.
Az YBR125 népszerűsége az európai városi motorosok körében kategóriaelső, gazdaságos fogyasztásának és kedvező árának volt köszönhető, amelyeket a Yamaha legendás megbízhatóságával ötvözött. A Yamaha márkakereskedők rengeteg olyan YBR125 motorkerékpárról számolnak be, amelyek több mint 100’000 kilométert tettek meg. Sőt, tudunk idehaza dolgozó, már bőven négyszázezer (!!!) fölött futott példányról is. Az elmúlt tíz évben nem véletlenül adtak el több mint 150’000 darabot belőle – csak Európában. Belőle fejlesztették tovább főhősünket.
Az új Yamaha YS125 modellt úgy tervezték, hogy kihangsúlyozza azokat az elemeket, amelyek népszerű városi motorkerékpárrá tették az YBR125 modellt. Ugyanakkor kényelmesebb, stílusosabb és vonzóbb megoldást jelentsen napjaink okos, kifinomult ízlésű ingázói számára.
Akár forgalmas városi utakon, akár kis mellékutcákban közlekedsz, az YS125 könnyű váza és osztályon felüli felfüggesztése minden utazást könnyebbé és élvezetesebbé tesz.
A 18 colos kerekek mozgékonyságot és stabilitást biztosítanak. A 2,75-18-as első és a 100/80-18-as hátsó abroncs pedig kényelmes, biztos úttartást garantál. Az YS125 új tervezésű, 125 köbcentiméteres, léghűtéses, 2 szelepes SOHC (természetesen EU4 megfelelőségű) motorja az egyik legmegbízhatóbb és leggazdaságosabb kialakítással rendelkezik a kategóriájában. Ennek érdekében a kompakt motor lökethosszát 57,9 milliméterre növelték, míg az új hengerfejben keskenyebb szelepszöggel és edzett szelepekkel találkozunk.
Az egytengelyes kiegyensúlyozás egyenletes vezetést biztosít, emellett elektromos és berúgókaros mechanizmussal is felszerelték.
Az új tervezésű egyhengeres rendkívül gazdaságos üzemanyag-fogyasztást biztosít. A Yamaha név pedig garantálja a megbízhatóságot és a tartósságot a vásárlók számára. Az YS125 modellt 14 literes üzemanyagtartállyal szerelték fel, amely 1 literrel nagyobb az előd YBR125-énél.
Az YS125 friss, új megjelenéssel színesíti a könnyű városi motorkerékpárok kategóriáját. A sportos első részen új tervezésű fényszóró található, amelyet kompakt, új fejidom vesz körül. Az első és a hátsó irányjelzőket átlátszó lencsék borítják – az új tervezésű hátsó lámpa és a rendszámtáblatartó pedig kihangsúlyozzák a könnyű városi motorkerékpár sportos kinézetét.
A sportos, új fényszóró és a letisztult fejidom mellett az YS125 stílusos új burkolattal is rendelkezik, amely kiemeli ambícióját, hogy az első számú könnyű városi motorkerékpárrá váljon. Az új, szögletes oldalsó légterelők jól illenek az új fényszóróhoz és a fejidomhoz, az újratervezett oldalidomok, a farokidom és az első sárvédő, valamint az új, felfelé ívelő, fekete kipufogódob pedig sportos, élénk új megjelenést kölcsönöznek az YS125 modellnek.
Az új Yamaha ergonomikus kialakítása biztosítja, hogy magasságtól és súlytól függetlenül minden motoros azonnal kényelemben érezhesse magát, amint felül erre a könnyű városi motorkerékpárra. A 795 milliméter magas ülés 15-tel feljebb van, mint az YBR125 modellen – így természetes, függőleges üléshelyzetet biztosít a kényelmes munkába járás érdekében. Az április közepétől kapható új Yamaha ajánlott kiskereskedelmi ára regisztrációs adóval együtt 938’000.- forint.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »