A Yamaha gyári Dakar Rally versenymotorjai alapján tervezett Ténéré 33 éve debütált a Párizsi Paris Show keretében és azóta is nagy népszerűségnek örvend a kalandmotorosok körében. Ennek a legendának a következő fejezetét szeretné a Yamaha tovább írni a milánói EICMA-n bemutatott T7 Concept koncepciómotorral.
A Yamaha T7 Concept fejlesztésén a gyári francia rallycsapatból, az olasz R&D-től és a holland GK Designtól érkezett elkötelezett Yamaha mérnökök, tervezők és terméktervezők csapata dolgozott együtt. A motor alapja egy könnyített, teljesen új váz, amelybe az MT-07-ben megismert 700 köbcentiméteres, sorkettes CP2 motorblokkjának speciálisan áthangolt változata került.
A működő prototípusként kiállított Yamaha T7 Concept alumínium üzemanyagtartállyal, 4-projektoros LED fényszóróval, karbon légterelővel és védőlemezzel, egyedi Akrapovic kipufogóval, illetve KYB első felfüggesztéssel került bemutatásra. Bár a 2018-ra ígért szériamodell valószínűleg számos ponton eltér majd, azt bátran kijelenthetjük, hogy a Yamaha tisztelettel nyúlt a hagyományokhoz és a T7 Concept biztató jövőképnek tűnik a következő generációs kalandmodelljeinek fejlesztésében.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »