Az olasz motoros oldalakon futótűzként terjed az a fotó, amin egy álcázott Ducati Multistrada látható. A Ducati ezek szerint erősen ráfeküdt a túra-szegmensre, nemrég még a terepre vágyó kalandmotorosoknak szánt Endurotól volt hangos a sajtó. A képet készítő személy szerint az álcázott motor “lényegesen kisebbnek tűnt”, mint a jelenleg kapható 1200-as, ami azt engedi sejtetni, hogy a 939-es Hypermotard műszaki alapjaiból is bőven meríthettek a tervezők a méretcsökkentés jegyében.
A fotót szemlélve egyértelmű, hogy rengeteg elemet használtak a meglévő modellekből. A burkolat és a jellegzetes csőr összetéveszthetetlen, az erőforrásról méretét már szintén sejtjük. A legszembetűnőbb mégis a kétoldali hátsó lengővilla, ami mondjuk a 821-es Monsteren is fellelhető. Mindenesetre a Ducatinak igencsak jól jönne egy kisebb túragép, ami méltó ellenfelet állít a hegyes térdszöget megkövetelő, sportos Yamaha MT-09 Tracernek, mert így azok érdeklődését is felkelthetné, akiknek az 1200-as Multistrada esetleg túl nagy, vagy leginkább túl drága.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »