Sokat motorozol, hosszú utakra indulsz, de nem a remete világjárók táborát erősíted? Akkor bizony nagyon hasznos kiegészítő lesz számodra a sisakkommunikáció. A vezetékes és PMR-es beszélgetőrendszerek kora ha tetszik ha nem lejárt, ma már a zsinór nélküli technika uralkodik ezen a piacon. Hiszen sokkal kényelmesebb, ha csak bekapcsolsz valamit a bukódon és nem kell össze-vissza dugdosni a kanócokat minden egyes fel- és leszállásnál.

Vezető világmármárkák egy helyen
Ezek a rendszerek kivétel nélkül alkalmasak arra, hogy beszélgess menet közben az utasoddal, amennyiben igényled, fogadd telefonod bejövő hívásait, eljusson füledhez a navigációd hangutasítása, sőt akár a közeledben motorozó haverjaiddal is csacsogj. Ez utóbbi nagyon is hasznos tud lenni, hiszen ha a vezető motor pilótája felhívhatja a mögötte haladók figyelmét mondjuk egy murvás kanyarra, az akár egy balesetet is megakadályozhat.

A Nolan N-Com M5 bármilyen bukóba beépíthető
A nagy gyárak mind saját rendszert kínálnak, így az Euromotorban is mind a Nolan csoport termékeibe, mind pedig a Schuberthekhez megtalálható a kimondottan hozzájuk fejlesztett sisakkommunikáció: az N-Com és az SRC. Sőt, a Nolan mérnökei még azokra is gondoltak, akik nem az ő bukójukat hordják – vagy esetleg csak az utasuk nem -, de mégis N-Com-ra szavaznak: nekik szól az M5, amely bármilyen fejvédőbe beszerelhető, tudásában pedig a csúcstermékük minden tudományával rendelkezik.

A Schuberth saját kommunikációját kínálja bukóiba: a kép a beépített antennát mutatja
Most azonban megjelent a Lehel úti üzlet polcain a világ egyik vezető sisakfüggetlen kommunikációkat gyártó cége, a Sena kínálata. Ők akár már akciókamerával egybeépített sisakkommunikáció-rendszert is kínálnak – erről írtunk is korábban, de akkor még a hazai beszerzésre nem volt megoldásunk. Most már van, így akár ezeket a sok-az egyben holmikat is megvásárolhatjátok az Euromotorban.

A Sena is megjelent az Euromotor polcain
A magyar motoros persze az akciókra ugrik, így zárásként jöjjön a legjobb hír: június végéig mindegyik termék valamilyen kedvezménnyel lehet a tied. Amennyiben Nolan bukót vásárolsz és hozzá N-Com rendszert is, utóbbi árából 15 százalék jön le a kasszánál. A Schuberth esetében a konstrukció ugyanez, azonban 20 százalék marad a zsebedben az SRC költségéből. A Sena berendezéseit pedig ingyen szerelik be a saját bukósisakodba (amennyiben az nem vesz igénybe többet húsz percnél).

A nyitott bukók természetesen felhajtott állal is használhatók
Úgyhogy nem csak a választék bővült, hanem az árak is jobbak lettek – amennyiben mostanában aktuális a sisakkommunikáció beszerzése, irány az Euromotor a Lehet út 17-ben!
Cimkék:
Sokakban felmerül, hogy milyen izgalmas motort válasszon az A2 kategóriás jogosítvány megszerzése után. Olvasónk ebben kért tanácsot.
Elolvasom »A Wheels & Waves fesztiválon a BMW bemutatta a Lac Rose tanulmányt, amely keresztezi az R nineT és a GS modelleket.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »