A 2016-os évre több újítással is készültünk. Először is az eddig megszokott alapos tesztjeink színvonalán igyekszünk tovább javítani: egy új SJ5000X Elite kamerának köszönhetően remélhetően még jobb fedélzeti felvételeink lesznek (az Africa Twin filmjében már ez dolgozott), írott tartalmainkban pedig törekszünk még informatívabbak lenni – ennek része a tesztmotorok felhasználási területüknek megfelelő szempontok szerinti pontozása is (erről hamarosan olvashattok is bővebben), de a versenytársak fő műszaki adatait is kigyűjtjük a tisztánlátás kedvéért. Mindezen bővülések eredményeképpen a nagyobb jelentőséggel bíró motortesztek még bővebb olvasmányok lesznek, mint az eddig megszokottak voltak. Természetes ugyanakkor, hogy nem mindenki tud folyamatosan az interneten lógni, így nem kényelmes a gép előtt gubbasztva végigolvasni az egész cikket. Az ő kényelmük érdekében egyes tartalmaink mostantól már letölthető formában is elérhetőek lesznek.
Természetesen a Honda CRF1000L Africa Twin tesztjével kezdjük ezt a sort is. Amennyiben még nem olvastad végig az írást – esetleg éppen a fenti okokból -, első 2016-os nagytesztünket máris letöltheted gépedre vagy mobil eszközödre PDF formátumban. Ehhez csupán
majd megnyomni a letöltés gombot – ezt követően bármikor előveheted és olvashatod az anyagot, akkor is ha nem vagy internet közelében. Reméljük hasznosnak ítélitek újdonságunkat – ha igen, jó szórakozást kívánunk hozzá!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »