A NolanGroup-on belül az X-lite kollekciójának csúcsmodellje a szénszálas héjjal készülő X-802R Ultra Carbon versenysisak. Olyan pilótáknak szánták, akik szeretik a száguldást a versenypályán, akárcsak a bajnokok!
Az Ultra Carbon körülbelül 100 grammal könnyebb, mint az alapjául szolgáló trikompozit (szénszál-kevlár-üvegszál) héjszerkezetű X-802R. Különlegessége, hogy nem rejtik el a bukósisak eredeti szépségét, hiszen színtelen lakkal készült, így látható a gyönyörű szép, eredeti karbon szálas héjszerkezet. Erre kerül rá a dekor, amelyből 2015-re több új is megjelent:
És persze még kaphatók a korábbi modellek is:
– a Puro (154 000 Ft)
– a MotoGP (193 500 Ft)
– és a Checa replika (193 500 Ft).
A sisakgyártók közül egyedüliként a NolanGroup jogosult hivatalosan a MotoGP és a WSBK logo használatára bukósisakjain.
Az összes X-802R bukósisak állítható hátsó légterelővel ellátott, párásodásgátló Pinlock® lencsét, dupla D gyűrűs csatot, bogárhálót, leheletterelőt, valamint kivehető és mosható Unitherm2 Racing Experience bélést kapott. A rendkívül könnyű és szellős modell hat különböző méretben kapható, amelyekhez három különböző nagyságú külső héj tartozik (XS/S, M/L, XL/XXL).
2015-től az összes normál X-802R-hez, valamint az X-802R Ultra Carbon Puro Sport bukósisakhoz az átlátszó sisakrostély mellé sötétített plexi is jár.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »