Úgy fest, hogy idén – a sok bizonytalanság után – végre képességeihez és tapasztalataihoz méltó évet nyomhat végig Bitter Sándor! A tavalyi Macau TT után sokan beszéltek a nagyot menő magyar gyerekről, azonban egészen ez év elejéig meglehetősen bizonytalan volt a ‘mivel-hol-miből’ feszítő kérdéskör. Mostanra azonban talált jó csapatot és megbízható szponzorokat is, köztük az új főtámogatóját, az eyecam.hu-t (de többek között a Shox, a Superzone, a Pannóniaring, a Dangerbike és a Paddock Hotel is Bitti mellett áll).
Idén a T&R Motorsport Team BM-jével indul a Cooctown 100-on, ahol még 2011-ben járt utoljára egy Kawasaki nyergében. Mivel négy évet kihagyott, ezért újra újoncként fog megmérettetni. A NorthWest 200 és Man TT nevezés még folyamatban van, ahogy a tavalyi nagy villantás színhelye, Makaó is.
Motorban reméljük jobban alakulnak a dolgok mint anno a problémás bajorokkal, mivel idén a csapatfőnök Stephen “Hong Kong” Thompson tavalyi gépét kapja meg, egy 2014-es S1000RR-t, ami
egyrészt már bizonyított versenyeken is, másrészt az idei teszteken is szépen muzsikált. Bitti március 31-én indul Írországba, ahol a Kirkistown-i pályán tesztel és versenyez is egyet. Terveznek tesztet a Pancsiringen is, ami Bitti kedvenc pályája. Addig is rengeteg energiát tett Sándor a fizikai felkészülésbe, napi négy-öt órás edzésekkel, spinning és ökölvívás formájában. Idén komolyabban belecsap a pályázós oktatásba, és úgy fest akadnak is szép számmal jelentkezők – eddig főleg külföldről. Ezek mellett még maradt ideje az utánpótlással is foglalkozni, Lackó Mátét és Kovács Bálintot is segítette a Pannóniaringen.
Idén hihetetlenül keményen rostálják az amúgy is minőségi jelentkezőket az utcai versenyekre: a Man TT-n 72-en indulhatnak, és a legjobbhoz képest 112 százalékon belül kell teljesíteni az edzéseken. Makaóban pedig összesen csak 32 pilóta állhat rajthoz. Mi sok sikert kívánunk Sándornak – természetesen a további fejleményeket is olvashatjátok majd nálunk!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »