Az alább látható filmet Pál Zoli ezzel a kísérő szöveggel küldte el drótpostával: „Na, most van teljesen kész a DaiRal projekt. :-)” A motor, amelyet elsőként tesztelhettünk és mutathattunk be olvasóinknak szó szerint az Onroad hasábjain épült fel, így értelemszerűen a filmet végignézve rengeteg emlék jutott nekem is az eszembe. Aki annak idején kihagyta a sorozatot, vagy egyszerűen túl fárasztónak ítélte meg végigolvasni azt, most kaphat egy kis betekintést időrendi sorrendben a DaiRal megépülésének időszakáról.
Mindenképpen idéznem kell az említett levél végét is: „miközben persze a két ünnep környékén már légcsavarral felszerelt próbaindítása terveztetett a fazer blokkos siklóernyős repülőépítős projektnek”. Azt hiszem, hamarosan újra hallunk Pál Zoli munkásságáról…
Cimkék:
Terepen motorozni biztonságosabb, mint aszfalton - szól az örökzöld motoros mondás. Néha azért itt is történik egy kis baki. Vagy nagy.
Elolvasom »Sokan szeretik/szeretjük a retró megjelenésű dolgokat. Nem csak motorban, öltözködésben is.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »