Durvább, mint hinnéd!

Teszt: DaiRal, a magyar dízelmotoros chopper
2012. november 06., kedd - Macko

Sok érdekes motoron volt már szerencsém ülni életemben, mégis azt hiszem, ez viszi a pálmát. Hiszen csak egy van belőle, nagyon különleges, és működik! Végre teszteljük a DaiRalt!

Hirdetés


Cimkék: , , ,


Hozzászólások (10 hozzászólás)

plzltn -

Többször is megnéztem a videó második részében az 5. perc 5. másodpercénél, hogy úgy tűnik, mintha már most is ki lenne repedve a váltó felőli féltengely gumiharang. Azonnal le is mentem a garázsba megnézni, és jelentem, valami megtévesztés van a dologban, mert így a teszt után sem találtam semmi féle hibát a gumin. Hibátlan most is. (talán csak vízcsík maradt rajta a lemosás után?)

Persze akkor sem értem, miért nem szakadt még le…


Macko -

Mert BMW!!! 😉


plzltn -

 Minden valószínűség szerint nem! Csupán utángyártott lehet, mert a típushoz tartozó teljes kínálatából a legolcsóbb gyártmány volt…  


R850R -

Sziasztok!

Először is, gratulálok, nagyon szép lett, és mondom ezt úgy, hogy kifejezetten nem vagyok oda a krúzerekért.

Másodszor: a bemelegítéssel miért vártok annyi ideig? Többek szerint az alapjáraton, egy helyben járatás rosszabbat tesz a motornak, mintha óvatosan, kis terheléssel elindulna az ember. Kell persze 5-10 másodperc, hogy kialakuljon az olajnyomás, beálljon az alapjárat és rendeződjenek a dolgok, de a harmad-fél gázon történő szelíd elindulással szerintem hamarabb felmelegszik a motor, miközben nem kopik, és nem is fárad annyira az olaj. Innen veszem az okosságot:

http://totalcar.hu/magazin/technika/bemelegites/


vilmo -

Nagyon szép munka, gratulálok. Következő projekt mi lesz, valami V8-as?  


Jani55 -

Gratulálok!

Sok pénz, energia, kitartás, munka és tervezés, meg egy csomó végnélküli munka van benne, a végeredmény magáért beszél… (Mackó véleményének meg hiszünk).

De ez mégiscsak félmunka, (mert így közúti forgalomban nem vehet részt és ennek az összes kockázatát mindannyian ismerjük,) a típusbizonyítvány, a műszaki vizsga, a rendszám, a köt. gfb, stb., na az is érdekelne… (a típustábla már meg van, nekem különösen nagyon tetszik)


plzltn -

Köszönöm, hogy a kommentedre válaszul hivatkozhatok a blogomat lezáró utolsó rész 5-ös kérdésére adott válasszal, ami (nem véletlenül) pont erre született meg. : http://www.dieselbike.blog.hu És akkor ajánlom a 7-est is, úgy általában szintén mindenkinek, hisz ahogy az is, az egész blogbejegyzés leginkább a “tipikus” kérdésekre, felvetésekre hivatott válaszolni. És talán néhány hasznos gondolat is található benne az olvasók számára.


Macko -

Zoli, nem cserélsz profilképet? Pirosról zöldre gondoltam… 🙂


plzltn -

Jogos! De hogy stilszerű legyek, olyan kép kéne avatárnak, (meg a WC falára keretezve) amin mindkét dízel rajta van. Ha lesz egy kis napsütés vasárnap, körbekattintom a duót.

Más! Egyetlen olvasó kommentjét vágyom csak igazán, a mentoromét, Quattromanét. Sajnos töbszöri sikertelen irogatása után feladta, -írta meg nekem mailban. 


Macko -

Sajnos az Onroad jelenlegi motorjának “hála” a legújabb verziójú Firefoxból nem működik a hozzászólás. Minden más böngészőből igen, így akár egy Google Chrome-ból Quattro hozzá tud szólni.

De hamarosan teljesen új motorral folytatjuk életünket, remélhetőleg fórum- és egyéb közösségi szempontból sokkal kellemesebben! 🙂


Előző bejegyzés

Gülüszemű vaddisznó

2012. október 29., hétfő
Teszt: Triumph Speed Triple R

Következő bejegyzés

Nem kell erő, hogy megtaláld az igazit!

2012. november 09., péntek
Teszt: LML Star 4T 200 és 2T 125

Ezeket olvastad már?

Motorozási technikák sorozat, 3. rész: a lassú haladás

2018. december 09., vasárnap

A sorozat harmadik részében végre elindulunk, a cél pedig a lassú haladás helyes módszerének elsajátítása. Mert ez lesz az alapja a gyorsnak is!

Elolvasom »
Motorozási technikák

Legyél szörnyen stílusos: íme a 2019-es Alpinestars Monster kollekció

2018. december 07., péntek

Amennyiben megjelenésedben a legnagyobbakhoz akarsz hasonlítani, ám utcára való ruhákat keresel, az Alpinestars Monster cuccai neked valók!

Elolvasom »
Termékbemutató és menetpróba

Motorozási technikák sorozat, 2. rész: a helyes üléspozíció

2018. december 04., kedd

Sok baleset oka kizárólag a motoros helytelen pozíciója. A Motorozási technikák sorozat második epizódjának témája tehát a helyes testtartás.

Elolvasom »
Motorozási technikák

Japán kapitulációja: BMW F750GS teszt

2018. november 30., péntek

A BMW F750GS ára csak addig rémisztő, amíg nem kezdjük el összeszámolni a ráaggatott extrákat. Ilyet a japánok nem tudnak!

Elolvasom »
Aranka

Hirdetés