Valami már megint készülődik a Honda háza táján. Semmi konkrétumot nem tudni, egy motoros blogon indult el a pletyka – amely azóta rendesen terjed. Érthető, hiszen van alapja – idén nyugdíjazták a CBR250R negyedliteres sportmotort. A technika adott, ellenfelek akadnak a szegmensben, miért ne dobna piacra a nagy H egy ütőképes kis mindenes motort?
Várhatóan olcsóbb lesz, mint a kis Tűzpenge volt – ha a kidolgozás minősége marad a régi, akkor könnyen borsot törhet a Suzuki GW250 Inazuma orra alá. Hiánypótlónak tekinthető a CBF250 után, a VTR250-nel csak azért nem illik összevetni, mert abban egy nagyon finom kis V2-es műszer dolgozott.
Nagy változás valószínűleg nem lesz az erőforrás körül, ugyanaz a 250 köbcentis, egyhengeres, vízhűtéses masina hajthatja az új bringát, mint ami volt a kis CiBeRében. A neve is ezt mutatja: a kép alapján CB250R-nek fogják elnevezni a jövevényt.
Régóta téma, hogy a Honda készít egy negyedliteres csupasz motort – egy indonéziai Honda prezentáción sikerült egy képet elcsípni. Az ilyen fotók szándékosságáról megoszlanak a vélemények, de a rossz minőségű kép alapján úgy tűnik, hogy egész komoly bringa lesz – mint egy Hornet, csak kicsiben. Vélhetően a távol-keleti piacon lesz igazán nagy sikere, de itthon Európában is jól jön egy olcsó és könnyedén fenntartható motor – az igény egyre inkább megvan az ilyen jellegű gépekre.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »