BMW F800GT
|
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Soros kéthengeres 8 szelepes DOHC benzinmotor
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
798
|
Furat x löket (mm)
|
82/75,6
|
Sűrítési viszony
|
12,0:1
|
Keverékképzés
|
elektronikus szívócső-befecskendezés BMS-KP motorvezérlés
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
66/90/8’000
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
86/5’800
|
Indítás
|
Önindító
|
Váz típusa | Alumínium hídváz, teherviselő motor |
Erőátvitel
|
|
Tengelyhajtás | Fogasszíj |
Tengelykapcsoló
|
Többtárcsás, olajfürdős
|
Váltó
|
Körmös kapcsolású, hatfokozatú
|
Felépítés
|
|
Villaszög / utánfutás (fok / mm) | 64,2 / 94,6 |
Futómű elöl
|
Ø 43 mm teleszkóp-pár, 125 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Központi rugóstag, 125 mm rugóút
|
Első fék
|
Ø 320 mm dupla úszóágyazású féktárcsa, 4 dugattyús fix féknyergek, széria ABS
|
Hátsó fék
|
Ø 265 mm féktárcsa, 1 dugattyús úszó féknyereg, széria ABS
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70ZR17
|
Gumiabroncs hátul
|
180/55ZR17
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2’156/902/1’248
|
Tengelytáv (mm)
|
1’514 |
Ülésmagasság (mm)
|
820 (extraként lehet 765,785,820,845)
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
15
|
Saját tömeg menetkészen (kg)
|
213 |
Megengedett össztömeg (kg) | 420 |
Menetteljesítmények | |
Gyorsulás 0-100 km/h (mp) | 4,0 |
Végsebesség (km/h) | >200 |
Fogyasztás 120 km/h (l/100km) | 4,3 |
Fogyasztás 90 km/h (l/100km) | 3,4 |
Alapár (forint, 2013. július)
|
3’298’000.-
|
Cimkék:
Amikor valaki minden iratával és vagyonával együtt elveszíti motorja dobozát, már csak a csodában reménykedhet. Csodák azonban vannak, ahogyan jó emberek is!
Elolvasom »Lehet-e ragadozó életmódot folytatni kulturált keretek között? Tesztünkből kiderül, hogy Triumphéknak mi az elképzelése egy igazán sportos túrakalandorról.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ha tényleg ilyen keveset fogyaszt, az bámulatos ekkora teljesítmény mellett.
Mennyit pörög 90-nél?
(Amúgy nem akkora probléma, de mozilla alatt nem lehet írni, csak google chrome-al, ez így marad vagy majd lesz frissítés?)
Tényleg ennyire szánalmasan fogyaszt. Most Tóth Zolinál van a motor, azt mondta, hogy autópályán nagyon sietve (nem írok számot, de azért ne 200 fölötti tempóra tessék gondolni – kicsivel alatta…) sem ment 6 fölé. Ő sem akarta elhinni, azt mondta ilyen nincs.
Az Onroad jelenlegi motorja sajnos millió sebből vérzik. Ez a hozzászólás a kisebbik baj, az anyagok felszerkesztésével is sokszort vért izzadok.
Több javítási kísérlet után feladtuk, készül egy teljesen új oldal (a design is letisztultabb, áttekinthetőbb lesz, és sokkal hatékonyabb háttérrel fog működni). Ez nagyjából 80-90 százalékos készültségben van, nagyon remélem, hogy nyár végére élesbe is tudjuk állítani. Utána nem lesznek ilyen anomáliák, addig pedig köszönjük a türelmet!
A jelenlegi BMW kínálatból ez kéne a legjobban.
Szerintem bőven tud mindent ami egy átlagmotorosnak kell,ráadásúl ott a szíjhajtás és a kategóriájában viszonylag alacsony tömeg.A múszerfal elég átgondolatlan szerintem is.Az ára viszont itt csodaországban elég húzósnak számít.Sajnos.
A tűzrókából nekem se enged kommentelni.