BMW F800GT
|
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Soros kéthengeres 8 szelepes DOHC benzinmotor
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
798
|
Furat x löket (mm)
|
82/75,6
|
Sűrítési viszony
|
12,0:1
|
Keverékképzés
|
elektronikus szívócső-befecskendezés BMS-KP motorvezérlés
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
66/90/8’000
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
86/5’800
|
Indítás
|
Önindító
|
Váz típusa | Alumínium hídváz, teherviselő motor |
Erőátvitel
|
|
Tengelyhajtás | Fogasszíj |
Tengelykapcsoló
|
Többtárcsás, olajfürdős
|
Váltó
|
Körmös kapcsolású, hatfokozatú
|
Felépítés
|
|
Villaszög / utánfutás (fok / mm) | 64,2 / 94,6 |
Futómű elöl
|
Ø 43 mm teleszkóp-pár, 125 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Központi rugóstag, 125 mm rugóút
|
Első fék
|
Ø 320 mm dupla úszóágyazású féktárcsa, 4 dugattyús fix féknyergek, széria ABS
|
Hátsó fék
|
Ø 265 mm féktárcsa, 1 dugattyús úszó féknyereg, széria ABS
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70ZR17
|
Gumiabroncs hátul
|
180/55ZR17
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2’156/902/1’248
|
Tengelytáv (mm)
|
1’514 |
Ülésmagasság (mm)
|
820 (extraként lehet 765,785,820,845)
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
15
|
Saját tömeg menetkészen (kg)
|
213 |
Megengedett össztömeg (kg) | 420 |
Menetteljesítmények | |
Gyorsulás 0-100 km/h (mp) | 4,0 |
Végsebesség (km/h) | >200 |
Fogyasztás 120 km/h (l/100km) | 4,3 |
Fogyasztás 90 km/h (l/100km) | 3,4 |
Alapár (forint, 2013. július)
|
3’298’000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ha tényleg ilyen keveset fogyaszt, az bámulatos ekkora teljesítmény mellett.
Mennyit pörög 90-nél?
(Amúgy nem akkora probléma, de mozilla alatt nem lehet írni, csak google chrome-al, ez így marad vagy majd lesz frissítés?)
Tényleg ennyire szánalmasan fogyaszt. Most Tóth Zolinál van a motor, azt mondta, hogy autópályán nagyon sietve (nem írok számot, de azért ne 200 fölötti tempóra tessék gondolni – kicsivel alatta…) sem ment 6 fölé. Ő sem akarta elhinni, azt mondta ilyen nincs.
Az Onroad jelenlegi motorja sajnos millió sebből vérzik. Ez a hozzászólás a kisebbik baj, az anyagok felszerkesztésével is sokszort vért izzadok. 🙁 Több javítási kísérlet után feladtuk, készül egy teljesen új oldal (a design is letisztultabb, áttekinthetőbb lesz, és sokkal hatékonyabb háttérrel fog működni). Ez nagyjából 80-90 százalékos készültségben van, nagyon remélem, hogy nyár végére élesbe is tudjuk állítani. Utána nem lesznek ilyen anomáliák, addig pedig köszönjük a türelmet!
A jelenlegi BMW kínálatból ez kéne a legjobban.
Szerintem bőven tud mindent ami egy átlagmotorosnak kell,ráadásúl ott a szíjhajtás és a kategóriájában viszonylag alacsony tömeg.A múszerfal elég átgondolatlan szerintem is.Az ára viszont itt csodaországban elég húzósnak számít.Sajnos.
A tűzrókából nekem se enged kommentelni.