|
Honda NC700D Integra
|
|
|
Erőforrás
|
|
|
Motortípus
|
Vízhűtésű, négyütemű, nyolcszelepes, felső vezérműtengelyes, soros kéthengeres
|
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
670
|
|
Furat x löket (mm)
|
73×80
|
|
Sűrítési viszony
|
10,7:1
|
|
Keverékképzés
|
PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés
|
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
38,1/52/6’250
|
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
62/4’750
|
| Gyújtás | Számítógép-vezérlésű, digitális tranzisztoros |
|
Indítás
|
Önindító
|
|
Erőátvitel
|
|
|
Sebességváltó
|
Hatfokozatú duplakuplungos (DCT)
|
|
Szekunder hajtás
|
Lánc
|
|
Felépítés
|
|
|
Futómű elöl
|
Ø 41 mm-es teleszkóp, 120 mm rugóút
|
|
Futómű hátul
|
Monoshock lengéscsillapító, Pro-Link lengőkar, 120 mm-es rugóút
|
|
Első fék
|
Ø 320 mm hidraulikus féktárcsa hullámos peremmel, 3 dugattyús féknyereg, szinterfém fékbetétek, ABS
|
|
Hátsó fék
|
Ø 240 mm hidraulikus féktárcsa hullámos peremmel, egydugattyús féknyereg, szinterfém fékbetétek, ABS
|
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70-ZR17M/C (58W)
|
|
Gumiabroncs hátul
|
160/60-ZR17M/C (69W)
|
|
Méretek
|
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2’195/790/1’440
|
|
Tengelytáv (mm)
|
1’525 |
| Szabadmagasság (mm) | 135 |
|
Ülésmagasság (mm)
|
790
|
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
14,1
|
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
238 |
|
Ár (forint, 2012. augusztus)
|
2’490’000.-
|
Cimkék:
A legtöbb motoros fiú szereti, ha egy lány önállóan terelgeti a vasat. Most az ilyen motoros csajoknak kínálunk lehetőséget egy közös, bulis gurulásra.
Elolvasom »64 millió eladott motor, Ázsia ezen gurul, rajta a fél család meg a két disznó, amit a piacon vettek. Szóval valamit tudhat ez a gép. De mit?
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »
Kár a lánchajtásért,mert nevezzük akárminek ezt mégis csak robogónak veszik.Arra pedig gondozás mentes hajtás kell.
Valóban lehetett volna kardánhajtás ezen a ‘robogón’, de gondolom az árba már nem fért volna bele.
Kíváncsian várom majd az összehasonlító teszteket a konkurenciával.
Vajon a Tmax ellen mennyire lenne esélye (irtátok, hogy sportos ez a Honda)?
A kardán valóban drága (és nehéz is),de egy szíjhajtást megérdemelt volna.Az nem lenne nagyon drága a lánchoz képest.Aki ilyet vesz nem akar láncot fújkálni,pucolászni és állítgatni.
Nem rossz járgány, de azt nem értem, hogy mi indokolja a bő 300 ezres felárat, egy szintén DCT-s, ABS-s 700x-hez, vagy 700s-hez képest?
Ugyanaz a platform. Vagy ilyen magas felárat jelent a nagyobb plexi és a több burkolt elem?
Egyébként az ülése (nem csak szerintem) egyszerűen túl széles, valamint a lábfej sem helyezhető el több módon (mint a többi nagyrobeszon), szóval hosszabb távon nem tűnik túl kényelmesnek 🙁
Nem rossz gép, de 2,5 Millát nem ér meg. 190cm magas embereknek nem ajánlott, én egyszerűen nem fértem el rajta, térdvédővel meg végképp nem. Egy kicsivel jobb csak mint az SH300, de ha az 1,25Misi akkor ez nem ér 2x annyit, 2,5Misit. Szerintem ez itthon egy életképtelen és túlárazott gép. Az NC700S/X duplakuplung+ABS-es már inkább életképes (jobban dönthető, jobb a rugózása és azon egy normáls méretű ember is elfér), bár a NC700S duplakuplung+ABS-el is 2,1 Misi ami egy 48 lovas géphez kicsit sok, amikor a CB600 F Hornet ABS-el 2,2Misi. Szerintem! 🙂