Honda NC700D Integra
|
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Vízhűtésű, négyütemű, nyolcszelepes, felső vezérműtengelyes, soros kéthengeres
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
670
|
Furat x löket (mm)
|
73×80
|
Sűrítési viszony
|
10,7:1
|
Keverékképzés
|
PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
38,1/52/6’250
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
62/4’750
|
Gyújtás | Számítógép-vezérlésű, digitális tranzisztoros |
Indítás
|
Önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
Hatfokozatú duplakuplungos (DCT)
|
Szekunder hajtás
|
Lánc
|
Felépítés
|
|
Futómű elöl
|
Ø 41 mm-es teleszkóp, 120 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Monoshock lengéscsillapító, Pro-Link lengőkar, 120 mm-es rugóút
|
Első fék
|
Ø 320 mm hidraulikus féktárcsa hullámos peremmel, 3 dugattyús féknyereg, szinterfém fékbetétek, ABS
|
Hátsó fék
|
Ø 240 mm hidraulikus féktárcsa hullámos peremmel, egydugattyús féknyereg, szinterfém fékbetétek, ABS
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70-ZR17M/C (58W)
|
Gumiabroncs hátul
|
160/60-ZR17M/C (69W)
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2’195/790/1’440
|
Tengelytáv (mm)
|
1’525 |
Szabadmagasság (mm) | 135 |
Ülésmagasság (mm)
|
790
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
14,1
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
238 |
Ár (forint, 2012. augusztus)
|
2’490’000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Kár a lánchajtásért,mert nevezzük akárminek ezt mégis csak robogónak veszik.Arra pedig gondozás mentes hajtás kell.
Valóban lehetett volna kardánhajtás ezen a ‘robogón’, de gondolom az árba már nem fért volna bele.
Kíváncsian várom majd az összehasonlító teszteket a konkurenciával.
Vajon a Tmax ellen mennyire lenne esélye (irtátok, hogy sportos ez a Honda)?
A kardán valóban drága (és nehéz is),de egy szíjhajtást megérdemelt volna.Az nem lenne nagyon drága a lánchoz képest.Aki ilyet vesz nem akar láncot fújkálni,pucolászni és állítgatni.
Nem rossz járgány, de azt nem értem, hogy mi indokolja a bő 300 ezres felárat, egy szintén DCT-s, ABS-s 700x-hez, vagy 700s-hez képest?
Ugyanaz a platform. Vagy ilyen magas felárat jelent a nagyobb plexi és a több burkolt elem?
Egyébként az ülése (nem csak szerintem) egyszerűen túl széles, valamint a lábfej sem helyezhető el több módon (mint a többi nagyrobeszon), szóval hosszabb távon nem tűnik túl kényelmesnek 🙁
Nem rossz gép, de 2,5 Millát nem ér meg. 190cm magas embereknek nem ajánlott, én egyszerűen nem fértem el rajta, térdvédővel meg végképp nem. Egy kicsivel jobb csak mint az SH300, de ha az 1,25Misi akkor ez nem ér 2x annyit, 2,5Misit. Szerintem ez itthon egy életképtelen és túlárazott gép. Az NC700S/X duplakuplung+ABS-es már inkább életképes (jobban dönthető, jobb a rugózása és azon egy normáls méretű ember is elfér), bár a NC700S duplakuplung+ABS-el is 2,1 Misi ami egy 48 lovas géphez kicsit sok, amikor a CB600 F Hornet ABS-el 2,2Misi. Szerintem! 🙂