Idén rendezik a jubileumi, 90. Pikes Peak hegyiversenyt. A korábban kizárólag vörös murván, ma már nagyobb részt aszfalton zajló, hatalmas szintkülönbséget (a 20 kilométeres távon közel 1’500 métert!) legyűrő felfutó történetében az Audi hatalmas győzelmeket ért el. Akik emlékeznek a híres ős-Quattrora és bizonyos Walter Röhlre, azoknak nem kell mesélni erről. Akiknek nincs meg, érdemes utánanézni, akár megtekinteni a Race to the clouds (Verseny a felhőkbe) című filmet, amelyet az 1987-es diadalról készítettek (első és második része is megtalálható a Youtube-on). A Ducati sikere a legendás futamon a közelmúlthoz kötődik, hiszen arról már mi is beszámolhattunk.
Mivel pedig a két legendás vállalat sorsa a közelmúltban összekapcsolódott, logikus lépésnek tűnik közösen elindulni a szokásosnál is nagyobb felhajtással járó 90. Pikes Peaken. Az Audi az RS5-öt a Ducati pedig a Multistradát állítja hadrendbe. Ráadásként pedig a két gép a közönség vélhetően legnagyobb örömére bemutat egy párhuzamos felfutást is: mintegy egymás ellen versenyezve száguldanak fel a felhők közé. A célba persze nyilván pont egyszerre fognak megérkezni…
Az Audi ugyanakkor komolyan támogatja a verseny szervezősége által életre hívott “Battle and Blaze” alapítványt, amely a hegyvidéken dolgozó tűzoltó- és mentőalakulatok megsegítését tűzte zászlajára. No de a lényeg: jöjjön a kedvcsináló!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »