Honda CRF250L | |
Motor, erőátvitel | |
Motortípus | Vízhűtésű, négyütemű, DOHC egyhengeres benzinmotor |
Hengerűrtartalom (cm3) | 250 |
Furat x löket (mm) | 76 x 55 |
Sűrítési arány | 10,7:1 |
Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | 17/24/8’500 |
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 22/7’000 |
Keverékképzés | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
Gyújtás | Tranzisztoros |
Indítás | Elektromos önindító |
Sebességváltó | 6 fokozat |
Szekunder hajtás | Lánc |
Futómű | |
Első felfüggesztés | Teleszkópvilla |
Hátsó felfüggesztés | Pro-Link lengővilla |
Első fék | Ø 256 mm tárcsafék, kétdugattyús féknyereg |
Hátsó fék | Ø 220 mm tárcsafék, egydugattyús féknyereg |
Első gumi | 3.00 – 21M/C (51P) |
Hátsó gumi | 120/80 – 18M/C (62P) |
Méret- és tömegadatok | |
Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2’195/815/1’195 |
Tengelytáv (mm) | 1’445 |
Szabadmagasság (mm) | 255 |
Ülésmagasság (mm) | 875 |
Menetkész tömeg (kg) | 144 |
Üzemanyagtartály (l) | 7,7 |
Ár (forint, regisztrációs adóval) | 1.220.000.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
köszi szépen
Ezek a lábtartók elég furák, így fotón keresztül mindenféleképpen.
A hátsót valahogy nem értem, olyan mintha valami trükk lenne a fotón.
De számomra az első is fura, fixen rá van hegeszve a vázra.
Se a váltókar, se a fékpedál nem visszahajlós.
Én azért egy csomagtartó vasat el tudnék rajta viselni hátul.
Élőben lehet másabb, de nekem több ponton is megingott a tökéletessége ennek a bringának.
lenne egy nagyon amatőr kérdésem: ezeknél a motoroknál létezik olyan opció, amivel az üzemanyagtartály kapacitását lehet növelni?
Igen, vannak olyan gyartók, akik a gyári állapotot fejlesztik tovább.
Üzemanyagtankot is szoktak gyártani, álltalában műanyagból.
Mindenféle kütyüvel fel lehet szerelni egy terepmotort. Amerikában van ennek nagy divatja.
Talán az Acerbis az egyik legismertebb ilyen gyártó.
Ha tényleg nem eszik sokat, akkor csinálnék belöle egy szupermotot. 🙂
Az azért érdekelne, hogy ért le a 160 centis csaj lába erről az ülésről.
Kérdezném, hogy hány centi és hány kiló vagy? A motor nekem is tetszik, csak félek, hogy nem ér le a lábam. Kár, hogy rólad nem volt kép az illusztrációban.
Alvaro
Simán, a 174 cm-el teli talpra leért a lábam. De mivel könnyű a motor meg lehet dönteni megállásnál.
Motolujzi
Dologozok a képen:D
de teljes menetfelszerelésben (crosscsizma,protektoring, térdprotektorok) kb 85 kg vagyok
Kéne!
Ezt mondjuk megkostolnám!