Már 2010-ben bemutatták, a Távol-Keleten pedig már meg is lehet vásárolni egy ideje, az Öreg Kontinensre azonban csak jövőre érkezik meg. Az európai változatot Ausztriában látták, amint forgalmazás előtti tesztkilométereit rója 2013-as hivatalos debütálása előtt. A nekünk szánt verzió gyakorlatilag megkülönböztethetetlen lesz a japán belpiacos kiviteltől: más a hátsó lámpa, nagyobbak az irányjelzők.
A tesztpédányon a megfigyelők adatrögzítő- és emisszió-mérő berendezéseket láttak, így vélhetően a homologizáció előtti utolsó állításokat végzik a tesztelők. A CB1100 csodaszép retro-naked, a technikája azonban modern. A gép nem túl kihegyezett: az 1’140 köbcentiméteres sornégyes blokk 87 lóerős lesz, a paripa menetkész tömege pedig 247 kilogramm. A motornak minden bizonnyal lesz létjogosultsága, hiszen sokan kedvelik az ehhez hasonló komoly gépeket, ahol a stílus sokkal fontosabb a teljesítményhajhászásnál.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A CB1300 szerintem minden szempontból veri ezt a gépet, valószínűleg árban is.