Már 2010-ben bemutatták, a Távol-Keleten pedig már meg is lehet vásárolni egy ideje, az Öreg Kontinensre azonban csak jövőre érkezik meg. Az európai változatot Ausztriában látták, amint forgalmazás előtti tesztkilométereit rója 2013-as hivatalos debütálása előtt. A nekünk szánt verzió gyakorlatilag megkülönböztethetetlen lesz a japán belpiacos kiviteltől: más a hátsó lámpa, nagyobbak az irányjelzők.
A tesztpédányon a megfigyelők adatrögzítő- és emisszió-mérő berendezéseket láttak, így vélhetően a homologizáció előtti utolsó állításokat végzik a tesztelők. A CB1100 csodaszép retro-naked, a technikája azonban modern. A gép nem túl kihegyezett: az 1’140 köbcentiméteres sornégyes blokk 87 lóerős lesz, a paripa menetkész tömege pedig 247 kilogramm. A motornak minden bizonnyal lesz létjogosultsága, hiszen sokan kedvelik az ehhez hasonló komoly gépeket, ahol a stílus sokkal fontosabb a teljesítményhajhászásnál.
Cimkék:
Egy motorost sok mindenről be lehet azonosítani. Vannak, akik az élet minden területén szeretik kifejezni a kétkerekűek iránti elkötelezettségüket.
Elolvasom »Na jó, persze hogy azok, hiszen sok bogarat megölnek menet közben. Na de hogy állunk a babonákkal?
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »
A CB1300 szerintem minden szempontból veri ezt a gépet, valószínűleg árban is.