Nemo kapitány robogója

Teszt: Yamaha BW's 125
2011. október 06., csütörtök - Macko

A hangvillások nyolcadliteres offenzívájának egyik legeredetibb fazonú csatára a kis BW's robogó megnövelt lökettérfogatú változata. Eleinte nagyon nem tetszett, aztán pár nap alatt kiismertem és meg is szerettem.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Moto Guzzi V100 Mandello Aviazione Navale

Limitált széria

Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

Helmets on -

“bírnia kell legalább egy minimális autópályatempót”

Hát nem tudom mit vártál, az adatokat elnézve pláne…még a legjobb 125 se nagyon tud 120 nál többet.. plusz még a CVT is elvesz valamennyit…

 

“Ez a motor ugyanis gyakorlatilag ugyanakkora, mint ötvenes tesója”

 

Lesz is majd sok 50-esként használt rendszám nélküli belőle…

 


Macko -

Úgy gondoltam, hogy ha tudok 90-et folyamatosan emelkedőnek felfelé (ennyit eddig minden motor tudott), akkor az elég. De nem tudtam. 🙂


Helmets on -

Hát 9 lóerő tud tartósan 90-et….de nem emelkedőnek és nem mindenki alatt 


XYZ -

Alapvetően tetszik a robosztus és srapabíró kivitelezés,de ennyire harmatos teljesítményű 125-ös robeszt ritkán látni.

Az ára meg egy átlagmagyarnak sok,de ez nem a Yamaha hibája.


Motoros -

Ennyi pénzért ez a motor nagyon gagyi. A közel 200e-rel olcsóbb PCX-en vannak igényes elemek, pl kormány, műszerfal, nagy sisaktartó stb, ellenben ezen még egy napiszámláló sincs. A műszerfal anyagáról, kidolgozottságáról nem is beszélve. És aki ment már PCX-en, az tudja mennyire agilis kis gép, a városban az egyik legjobb alternatíva.

Pedig a Yamaha igényesebb szokott lenni a konkurenciánál, ez valahogy nem úgy sikerült.

Én inkább az X-MAX125-öt tekintem méltónak a Yamaha imidzséhez. Az egy nagyon pofás, korrekten kidolgozott, tágas raktérrel rendelkező motor. Csak egy a bökkenő, közel fél milla a különbség a PCX-hez képest!!! Amitől persze jobb a futóműve, tágasabb, jobb a szélvédelem, de mégiscsak egy kategória.

 

Macko! Kíváncsi lennék a véleményedre, BW’s vs PCX, mert te mindkettőt tesztelted. Nekem még a BW’s-hez nem volt szerencsém, de a látottak alapján a Honda jobb.

 

Ui: pedig elsőre megfogott a formája. Múlt nyáron, amikor először láttam a Yamaha előtt, még vissza is fordultam megnézni, mi ez a gép.


Macko -

A PCX-et annak idején Dani tesztelte (neki nagyon bejött), én csak a lacházi reptéren mentem vele 2-3 kört, amikor a Crossrunner első menetpróbája volt. Ott messze a legbizonytalanabb futóművű járgánynak tűnt az összes kipróbált közül, viszont olyan rövid volt a táv, hogy én az alapján nem nyilvánítok véleményt egy motor fölött (értsd: ennyi kevés ahhoz, hogy bármilyen megalapozottan negatív kritikával illessem). Így csak annyit tudok mondani, hogy ott és akkor nem tetszett.

Ha egyszer ki tudok próbálni rendesen egyet (megyek vele legalább pár órát forgalomban), akkor alkotok véleményt.


Motoros -

 

Rosszul emlékeztem, az zavart meg, hogy tavaly megkértelek teszteld a motor méretét. Amit végülis én tettem meg, mert Dani elintézte a Dream-ben a tesztet.

A bizonytalan futóművet nem értem, bármilyen sebességnél elengedett kormánnyal simán lehet irányítani, még kanyarodni is ésszerű kereteken belül. Ez egy Vespa-val például lehetetlen. A leírtak alapján a menetteljesítmény is alulmarad a BW’s-en.

Mindenesetre köszi a gyors választ és várunk még sok tesztet idén is!

 


Macko -

Ezért írtam, hogy a rövidke menetpróba után nem lehet pálcát törni a motor felett. Nemhogy a típus, de még az adott darab felett sem.


Előző bejegyzés

Tartósteszt a javából

2011. október 03., hétfő
Olvasói tartósteszt

Következő bejegyzés

Kötetlen pályás jármű

2011. október 11., kedd
Teszt: Vectrix VX-1 elektromos nagyrobogó

Ezeket olvastad már?

MBP M502N teszt: Elsőre közel hibátlant!

2022. augusztus 22., hétfő

Az MBP ismét régi receptet követ: egykori olasz márkát támaszt fel kínai tőkével és munkával. Az M502N viszont elsőre remek lett!

Elolvasom »
Új motor teszt

Honda ADV350 teszt: A tökéletes középpályás?

2022. augusztus 20., szombat

A Honda első pillantásra megint meglévő modelljeiből pakolt össze egy újat. Az ADV350 azonban több, mint ígéretesnek tűnik.

Elolvasom »
Új motor teszt

Dörömböl a jövő: Energica Eva Ribelle RS (2021) teszt

2022. július 23., szombat

A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.

Elolvasom »
Új motor teszt

Sokszínű túrakabátok a Spyke kínálatából, 2. rész

2022. július 19., kedd

Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.

Elolvasom »
Termékbemutató