Tartósteszt a javából

Olvasói tartósteszt
2011. október 03., hétfő - Macko

Mindig öröm olyan motorosokat találni, akik nem sűrűn cserélgetik kedvencüket, viszont annál többet gurulnak vele. Kedves olvasónk éppen ilyen.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

TeeJay -

Ezt a cikket nekem baromira nem lett volna szabad elolvasnom… Már egy ideje szemezgetek az XT-vel…


XYZ -

Én is nézegetem egy ideje az XT660R hírdetéseket,nagyon szimpatikus gép.A hazai utakra tökéletes.

 


wazabby17 -

Hello!

 

   Drakulálok a szép futásteljesítményhez!!

   Azt szeretném krédezni, hogy ez a meglazult anya milyen hangot produkált? Olyan érceset, és csak bizonyos fordulatszámon kb. 4ezer körül lehetett hallani, de akkor nagyon durva volt?

   Azért kérdem, mert egy Aprilia Pegaso-val voltam(elméletileg ugyanaz a motor van benne mint az XT-ben), és abból vmi olyan fura/sértő hang jön elő 4ezer körül, mintha vmi hozzásúrlódna valamihez, de aztán megszűnik.

 

wazabby


sárvi -

Szia wazabby17!

Ami nálam jelentkezett az nem súrlódó hang volt, hanem zörgő-kopogó, de valóban magas fordulatszámon el csendesedett, meg nem szünt.

Szerintem ne halogasd az ellenőrzést, javítást, mert javulni nem fog.

Az előtted szólóknak, és mindenkinek, nem rá beszélni akarok senkit erre a típusra, én csak a tényeket közöltem…

… azok meg magukért beszélnek.


ngyorgy -

Gratulálok a cikkhez!

Csak megerősíteni tudom a típusról leírtakat, igaz én még “csak” 41000km-nél járok és az enyém 2008-as. “Tök unalmas motor” – már ami a hibákat illeti 🙂

Városban, környékén és úgy általában a magyar utakra az egyik legjobb választás – főleg ha ár-érték arányt nézzük.

Az olajat valóban érdemes 5000km-es periódusban cserélni, meghálája.

Ha valaki kíváncsi a típussal kapcsolatos összes tapasztalatra az XT660-Club oldalán szinte minden fent van!

 


murnyul -

 Pistikém úgy tűnik megfogadtad a tanácsomat, természetesen ebben partner volt a Mackó is!

 Mivel jól ismerjük egymást nekem nem sok újdonságot irtál mondtál, de nem én vagyok a fontos ebben a történetben, mi továbbra is személyesen beszéljük meg motoros élményeinket és adunk ötleteket egymásnak!

 Csak öt éve még nem gurultunk egy egészségeset!

 Fogadjuk meg együtt ez egy jövő évi Erdélyi- túrán már nem lesz kérdés.


Tomchy -

Szabad kérdezni, mi az a két cső a kipufogók alatt?


sárvi -

A bal oldaliban kényelmesen el fér egy flakon víz és egy térkép, a jobb oldalon eső nadrág, láthatósági mellény, spanifer és egyéb kacatok vannak, Rövidebb utak, de főleg terepezések alkalmával nincs szükség hátsó dobozra és, vagy tank táskára, ami csak zavarna, és mégis van minden ami szükséges lehet.


Előző bejegyzés

Nagyon különleges videó: Így dolgozik a motoros rendőr

2011. szeptember 26., hétfő
Onboard

Következő bejegyzés

Nemo kapitány robogója

2011. október 06., csütörtök
Teszt: Yamaha BW's 125

Ezeket olvastad már?

Motorozási technikák, 31. rész: Ideális kanyarív újratöltve

2020. szeptember 11., péntek

Sorozatunk 30. részében az ideális jobbos kanyarív tekintetében nem voltunk kellően körültekintőek. Így most pótoljuk az akkori hiányosságot.

Elolvasom »
Motorozási technikák

Van új a nap alatt: állítható bélések a Nolan bukósisakokban

2020. szeptember 09., szerda

A fejformádhoz, vagy éppen a motorod stílusához igazítható bukósisak-bélés? Csak addig tűnik hülyeségnek, amíg meg nem ismered a Nolan újítását.

Elolvasom »
Technika

Egy remek motoros program: jön a motoRun MINI túraverseny

2020. szeptember 02., szerda

Belföldön lesz, és a közúti száguldozáson kívül minden benne van, amitől a motorozás izgalmas. Ha szeptember, akkor motoRun MINI!

Elolvasom »
Programajánló

Téltől a nyárig: Rebelhorn Patrol motoros ruha tartósteszt

2020. augusztus 28., péntek

A Rebelhorn márka hazánkban ma még nem túl ismert. Túrázóknak szánt csúcsmodelljük, a Patrol motoros ruha pedig igen figyelemre méltó cucc!

Elolvasom »
Tartósteszt