Kicsi, de játékos

Teszt: Yamaha WR250X
2010. szeptember 07., kedd - dani

250 köbcenti az a hengertérfogat, amire ma már kevesen húzzák fel a szemöldöküket. Ennek ellenére úgy éreztem, hogy a Yamaha WR250X-et ki kéne próbálnom. Vizsgálódásom szokatlan mélyfilozófiai esszenciával zárult.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (18 hozzászólás)

nitrobi -

Na ugye, hogy van élet 600ccm alatt is!


dani -

 Azt, hogy 600 alatt van élet, eddig is tudtam. Még azt sem tartottam kizártnak a Honda VTR250 óta, hogy 250 köbcenti is nyújthat élvezetes motorozást.  De mindezt egy egyhengerestől nem hittem volna. 🙂


eko -

Én pedig az MZ-s korszakom óta tudom, hogy egy hengernek nincsen párja!


TeeJay -

Tavaly nagyon nézegettem ezt a kis dögöt, bár a pörgős jellege miatt arra nem jó, amire nekem kellene, de tény, hogy nagyon élvezetes. Sajna az árcédulája vastag… :(((


Moto-Cat -

Az egyhenger biza páratlan… 😀


XYZ -

Mióta kijött a WR 250R/X odavagyok érte.Egy kis high-tech ékszer.

Ha valaki nem “autópályázik” nem is kell több szaladgálni.

Egy a baja a WR-nek,nagyon húzós az ára.


Helmets on -

Jó kis gép ez.

Kár hogy 250-es de A korl. nem lehet vezetni.

 


nitrobi -

Már volt olyan 1 hengeres Yamaha blokk amit más gyártók is felhasználtak,( pl: xt660. aprilia, derbi, sőt még motoros szánba is került) Nem lenne hülyeség ha ezt kis 250es erőforrást is felhasználnák új modelek tervezésekor akár más gyártók is, mert a leírás alapján igencsak életképes! Talán még egy über olcsóbb “futármotort” is lehetne belőle építeni.


Moto-Cat -

Miért ne lehetne A-korlátos jogsival vezetni. Az A-korlátos 25kW-ig jó, ez a mocc pedig, ha jól látom, akkor 22,6 kW-os. Simán belefér!


XYZ -

     
A korl.
 18év
,max. 25 kW és 0,16 kW/kg teljesítmény/tömeg arány


manko92 -

Én testvéremmel párhuzamosan egy 125 etz-n tanultam meg közlekedni és az csupán 13 LE de egy Debrecen Eger tura meg sem kotyant neki nem egyszer.

Én egyhengereseken motoroztam világ életemben 4 és 2 ütemű is és ha tehetném azon is folytatnám

tuti hogy jó kics motor ez is


Helmets on -

Hoppá!

Én lóerővel számoltam azért jött ki rosszul….


versysfun -

Magam is 250 ccm-es ETZ-n tanultam. Legjobb motor! 🙂 Sokáig nyüstöltem, és azok a szervízköltségek.. :)) Bánom, hogy eladtam..

Pofás jószág. Nagyon szívesen használnám főleg városban. A 30 LE azért nem semmi egy 250-es 4 ütemtől.  Ha az anyagiak engednék egy ilyen vagy ehhez hasonló motorra beruháznék a másik mellé. Vagy inkább erre!? A szüleim engedékenyebbek voltak mint az anyagiak. Hogy kire ütöttek ezek..

 


XYZ -

De nem is egetrengető 2010-ben.

A Yamaha SRX 250 már 1984-ben 32le-t tudott,de a DR250s is 29le-t tudott 20éve.Mindkettővel mentem is,léptek elég rendesen

Szóval van még bőven potenciál a WR-ben.


Keksz -

a kis 250-es ninja. Oké, hogy paszírozzák ki a lóerőket, csak így a hasznos fordulatszám meg elkezd az egekbe mászni. 30 paci 10, 33 paci 11 ezer, nyomaték ami 250-nél 20-22 nm általában, az is picikét mászik felfele, így elérjük a 300/400 ccm jogosultságát, ami nem pörgetve éri el ezt a teljesítményt és még jogsikategóriába is belefér. Persze mondjuk van aki fordulatból szeret motorozni, de az valószínűleg nem egy hengert szeretne hallani, ami nem is igazán arra való.

250 ccm – ha városi használatra vesszük a jogosultságát – inkább lentebb húzzon és legyen kevesebb paci. 

 

 

 


bibe -

A motor nagyon jó lehet, efelől nincs kétség.

De amíg listaáron az XJ6 2.1 miller ez meg 2.15, addig azt kell mondanom, hogy a Yamahánál idióták dolgoznak!


Moto-Cat -

Na igen… Yamaha SRX, kiráááály…. 🙂

És az XJ6 is. Viszont én 1.8-ért láttam szalonban…


WRPéter -

Az első rugóstag (up side down) felső részén, középen található csavarral a kirugózási csillapítás állítható. A fölötte látható csavar a teleszkóp légtelenítésére szolgál… A berugózást alulról a gumidugó eltávolítása után lehet állítani.

A WR-hez is lehet tubót kapni, bármelyik fokozatban felveszi az elejét..:-)

http://www.youtube.com/watch?v=hYbiTKtlFd4


Előző bejegyzés

Nolan N85: újabb tesztsiker

2010. szeptember 06., hétfő
Védőfelszerelés

Következő bejegyzés

Társ a hétköznapokra

2010. szeptember 14., kedd
Teszt: Romet Division 249

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt