Találós kérdés is lehetett volna, hogy melyik a legrégebben folyamatosan működő európai motorgyártó. A válasz a Peugeot, akik 1903 óta megszakítás nélkül készítenek motorkerékpárokat. Az utóbbi években, évtizedekben ugyan „csak” robogókat és kisköbcentis motorokat bocsátanak piacra, azaz a mindennapokban igencsak hasznos masinákat. A Peugeot gyártási volumene nem jelentős az olasz és japán konkurenciához viszonyítva, ugyanakkor a cég hosszú évek óta több száz embernek munkát, több ezernek pedig olcsó közlekedési eszközöket kínál. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy már tavaly felmerült az alkalmazottak számának csökkentése, mivel a válság a franciákat sem kerülte el.
Az új év beköszöntével új stratégiát hirdet a gyártó, amelynek hangsúlyt egy új névvel és emblémával igyekszik adni. A Peugeot Scooters a Milánóban bemutatott e-Vivacity elektromos és Evolution 3 hibrid robogókkal egy környezetbarát járműveket gyártó cég képét igyekszik kialakítani magáról, amely történelméhez méltó módon innovatív technikát kínál vásárlóinak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »