Műszaki adatok
| MŰSZAKI ADATOK | |
| Motortípus | Piaggio MP3 250ie |
| Hengerűrtartalom (cm3) | 244,3 |
| Furat x löket (mm) | 72×60 |
| Keverékképzés | Befecskendezés |
| Teljesítmény (kW/LE/1/min) | 16,5/22,5/8250 |
| Forgatónyomaték (Nm/1/min) | 21/6750 |
| Sebességváltó | Fokozatmentes, röpsúlyos kuplung |
| Szekunder hajtás | Fogaskerekes |
| Első felfüggesztés | Parallelogramma formában rendezett négy alumínium lengőkar, két kormányösszekötő rúddal, konzolos felfüggesztéssel, rugóút 85 mm. |
| Hátsó felfüggesztés | Két hidraulikus rugóstag, állítható rugó előfeszítéssel, rugóút 110 mm |
| Első fék | Két darab 240 mm-es féktárcsa, egyenként két dugattyús féknyereggel |
| Hátsó fék | 240 mm-es féktárcsa, dupla dugattyús féknyereggel |
| Első kerék | 2 darab könnyűfém, 12 x 3.00 – 120/70-12 51P abroncsokkal |
| Hátsó kerék | Könnyűfém, 12 x 3.50 – 130/70-12 62P abronccsal |
| Hossz/szélesség (mm) | 2,130 mm/745 mm |
| Tengelytáv (mm) | 1,490 mm |
| Ülésmagasság (mm) | 780 mm |
| Száraz tömeg (kg) | 204 kg |
| Üzemanyagtartály (l) | 12 liter, ebből 1.8 tartalék |
| Ár (2007.május) | 1750000 forint |
Cimkék:
VTEC két emberöltővel ezelőtt! A dízel előkamra magyar találmány! Bármelyik kijelentés remek cím lehetne. Technikatörténeti cikkünkben a dízelmotorok fejlesztésében (is) elévülhetetlen érdemeket szerzett Jendrassik György munkájából adunk ízelítőt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »