Az anyavállalat segít majd a kereskedőknek felszámolni a meglévő készletet, illetve további tíz évig folytatja az alkatrészellátást. Természetesen a garanciális ügyekben is helytállnak és a szervizelést is megoldják hivatalos csatornákon keresztül. A cég különösen nagy hangsúlyt fektet annak kommunikációjára, hogy ez a racionális döntés nincs hatással a Polaris csoport egyéb márkáira. A 18 évvel ezelőtt alapított márka tökéletes középút volt az ízetlen ám minőségi japán, és a rém stílusos de(akkoriban még) hektikus minőségű Harley-Davidson között. Érdekesség, hogy az Egyesült Államokban a negyedik legnagyobb motorgyárrá nőtte ki magát. Ez azonban cseppet sem ellensúlyozta, hogy világszerte csupán tízezer darabot értékesítettek évente.
A felszámolási folyamat azonnal elkezdődik és 18 hónap alatt le is zavarják. Minden szabadalom és technológiai know-how amit a Victory fejlesztett vagy talált ki, a Polaris anyacéghez tartozik továbbra is, ami azt jelenti, hogy az Indian és többi márka a csoportban felhasználhatja ezeket.
“Elképesztően nehéz döntés volt ez nekem, a csapatomnak és a Polaris igazgatóságának.” – mondta Scott Wine vezérigazgató. – “Az elmúlt 18 évben nem csak erőforrásokat, de a szívünket és lelkünket is beletettük a Victory márka összekovácsolásába. Különösen büszkék vagyunk arra, amit a csapatunk véghezvitt. Az indulás óta közel hatvan Victory modellt terveztek, amik közül huszonöt elnyerte az iparág legnagyobb kitüntetéseit. A tapasztalat, a tudás, az infrastruktúra és a képesség, amit ebben a tizennyolc évben építettünk, adott elég önbizalmat számunkra, hogy megszerezzük és felfejlesszük az Indian-márkát is. Ezért szeretném kifejezni a hálámat mindenkinek, aki bármiféle módon kivette részét a Victory felépítésében .”
Ami különösen érdekes, hogy ezzel beszántják a nem is olyan régen felvásárolt Brammo elektromos üzletrészt is, amivel a Victory egy huszárvágással az elektromos motorok élvonalába lépett. Scott Wine állítása szerint azt a technológiát majd jól felhasználják a megmaradó márkáknál.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »