Két hengerrel és 41 lóerővel jön a Yamaha YZF-R3

2015
2014. október 20., hétfő - Macko

A hangvillások jövőre érkező alsó-középkategóriás szupersport-motorja, az YZF-R3 nem pont olyan lesz, mint vártuk. De azért ígéretesnek tűnik.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , ,


Hozzászólások (6 hozzászólás)

Helmets on -
Szeplős meg heges, sebes vállak, remek:) Sminkes nem volt?

Macko -
Annyiszor tört volna el a kulcscsontod, mint neki, te sem néznél ki jobban! 😉 Low cost film, sminkesen meg rengeteget lehet spórolni… 🙂

XYZ -
Egy jó sportgépnek nem árt ütős technikát és teljesítményt is felvonultatni.Na itt van a bibi szerintem.A futómű nagyon teszkós,elég csak mellérakni a kis tesót. A teljesítmény pedig….nos,az 1987-es Kawasaki GPX250 (szintén sorkettes) 45le.

FeR1 -
Egy első teleszkóp miért akkor lesz “menő”, ha fordított a villa? Nem szükséges elhinni, de vannak bizony jól használható hagyományos telók is a világon. Lehet, hogy ebbe raktak egy szuperül behangolt és jól kitalált darabot. Ha fordítottat szerettek volna ugyanilyen áron, akkor az valószínű rosszabbul is muzsikálna. Állandóan megy a régi gépekkel az összehasonlítás. Ma mások a trendek, mint huszonhét évvel ezelőtt. Az akkori gépeknek közel sem kellett ennyi környezetvédelmi kritériumnak megfelelniük, mint a mai motoroknak és gondolom a GPX fogyasztása meg sem közelíti ezt a Yamahát.

XYZ -
FeR1 1.A futómű nem csak első telóból áll.Nyugodtan nézd meg a lengővillát is,az is gagyi. 2.Aha,szóval az elmúlt 27 évben visszafejődött a technika? Abba meg már ne is menjünk bele,hogy van bő 70ccm előnye,ráadásúl az injektor miatt eleve előnyben van a karbis GPX-el szemben.Könyőrgöm,ez egy SPORTGÉP akar lenni,nem futármotor.

FeR1 -
XYZ 1. A hátsó futómű nem csak lengővillából áll és szerintem az sem gagyi, a rugós tagot pedig nem tudom megítélni képek alapján. De majd kipróbáljuk és akkor mondunk róla esetlegesen rossz véleményt. 2. Nem fejlődött vissza a technika, csak ma mások az elvárások, más a forgalom nagysága és a közlekedési morál. Aki valójában sportmotorral szeretne sportosan motorozni, az ma már pályára megy és arra a “sportos” sportmotorok is maximum kiindulási alapnak jók, úgyis átépítik saját igény szerint. Közúti használatra pedig bőven jó lesz ez így is szerintem. De nem szeretnék találgatásokba bocsátkozni – majd egy teszt során kiderül.

Előző bejegyzés

Érdekel egy 180 lóerő és 120 kilós sportmotor?

2014. október 20., hétfő
Versenytechnika

Következő bejegyzés

Kiszivárogtak a legújabb MV Agusta fotói

2014. október 21., kedd
Újdonság

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt