Itt a tavasz: készülj, jön a motoros szezon!

Technika
2014. február 28., péntek - Zsifi

Mese nincs, vége a télnek és itt a várva várt tavasz. Ideje hát álmodozás helyett felkészülnünk a motorozásra nekünk és kedvencünknek is!

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , , , ,


Hozzászólások (9 hozzászólás)

verpe -
Tudnátok adni egy listát hogy hol-mikor lesznek csoportos/szervezett tréningek, lehetőleg ingyenesek? Ha jól tudom pl. Debrecenben lesz április körül, a rendőrség szervezésében. Köszi.

Bedouin -
Hát nézd, én erre azt mondom, hogy egy tréning ára nem több mint egy kabáté – valami hasonló címmel szerintem már cikk is volt róla. Gondolja át mindenki, aki foglalkozik a témával – és már ez önmagában rendkívül dicséretes – , hogy mennyit ér az élete. De, ne legyek demagóg, inkább azt kérdem, ha egy ártatlan esés, csúszás következtében mekkora a kár? Egyébként azért tűnök okosnak ám, mert minden évben megyek 2-3 alkalommal ilyen tréningre és mindig hallok újat 🙂

Csecsebogyó -
Szia! Én őket nagyon tudom ajánlani ! 2x voltam,nagyon szuperek, ötletesek ! És nagyon jó kis egésznapos program! Minimális , talán 3e Ft. üdv.

Csecsebogyó -
Szóval , csak ez maradt ki 🙂 V. Zalai Vezetéstechnikai tréning és tájékozódási túra, Egervár, 2014-04-12

Helmets on -
“A legjobb, ha az akku egész télen csepptöltőn volt. Ha nem, időben ellenőrizzük állapotát!” Hát nem tudom…nekem eddig (5 év) soha nem volt csepptöltőn télen (4-5 hónap) az akku és még mindig jó, nem csökkent a feszültsége tavasszal soha, átforgatta mindig a gépet. Aki meg a környezetemben állandóan töltögeti már több akkut is vett:) “mennyiben az csak 1-2 tizeddel változott, akkor nincs más dolgunk, mint pótolni, de ha ennél nagyobb a veszteség, akkor biztosak lehetünk benne, hogy „lassú” defektünk van.” Nekem ennyit mindig csökken…de aztán egy ponton megáll. többször cseréltem már gumit, mindig belsővel együtt, de az első gumit év közben is gyakran fel kell fújni….a hátsót meg nem és télen sem annyit mint elöl….még nem jöttem rá miért van. tipp?

Csecsebogyó -
Helmets on ! Nekem pont fordítva volt. az elsőt sose kellett néznem, de a hátsónál úgy jártam mint Te az elsővel ! Most az újnál mind a kettő stabilan tartja, pedig már nem az első garnitura van rajta. Szóval nem tudom én sem 🙁 Csak egy halovány 5let. nem lehet, hogy egy picit sérült a felni, s ezért nem jól tapad meg a gumi mikor felteszik ? Csak azért gondolnám mert én a magam esetében nem tudok másra gyanakodni! Csepptöltőm nekem is van, de még sosem kellett használnom! ( bár nem is volt öreg az aksim sose !)

Helmets on -
Csecsebogyó Felni? talán, amilyen szarok az utak (csak aszfalton megyek és semmi durvulás) lehet deformált egy picit, bár nekem pont hátul volt küllő törés és gumiban szálszakadás – ami vagy az út vagy anyagfáradás hibája, gumi “öregsége”. De erre nem szívesen gondolok:) Kösz a tippet! majd ránézek most mi a helyzet a nyomással, kíváncsi vagyok…

Helmets on -
ja, amúgy most jövök rá hogy mivel belső gumi is van, a felni deformitása nem tényező a nyomás csökkenésben…ott nem szökhet el…

Csecsebogyó -
Ez biz igaz! Bocsesz , nem direkt volt!

Előző bejegyzés

Sportos luxus a felnyitható bukók között

2014. február 19., szerda
Biztonság

Következő bejegyzés

Civilizálódott világjáró: BMW R1200GS Adventure 2014

2014. március 06., csütörtök
Új motor teszt

Ezeket olvastad már?

Új biztosítási szolgáltatás nekünk, motorosoknak: elindult a Moto® Angyal

2018. július 06., péntek

A Moto® Angyal már napi 68 forintért egészen komoly anyagi biztonságot ad akár motoros, akár más baleset esetén. Sok előnye van, ismerd meg!

Elolvasom »
Biztonság

DCT a gyakorlatban: Honda NC750X 2018

2018. július 03., kedd

Sokan hangoztatják, hogy az NC sorozatot csak a duplakuplungos automata váltóval szabad megvenni. De vajon miért gondolják így, és egyáltalán igazuk van? A 2018-ra felfrissített NC750X-en keresztül mutatjuk be gyakorlatias oldalról a DCT működését.

Elolvasom »
Váltó

Vérbeli versenyszöcske terepre: Gas Gas EC300 teszt

2018. július 01., vasárnap

A Gas Gas azt ígéri, hogy a legújabb endurója már gyári állapotában is megérett a kőkemény versenyekre. Kipróbáltuk, hiszünk nekik!

Elolvasom »
Új motor teszt

A kaland fokozódik: Honda Africa Twin Adventure Sports DCT teszt

2018. június 27., szerda

Nagyobb tank és hosszabb rugóutak is jellemzik a Honda Africa Twin Adventure Sports változatát. Egy "sima" 2018-as CRF1000L-t is mellétettünk.

Elolvasom »
Új motor teszt

Hirdetés