A Triumph története legkevésbé sem nevezhető izgalommentesnek, és sajnos törések is voltak ebben a sztoriban. Az angolok 1983-ban kezdték újra az ipart, John Bloor vezetése alatt ha nem is nőtte ki magát a cég, de fokozatosan egyre nagyobb piaci részesedésre tett szert. Napjainkban a vegetáló konkurencia mellett a kétkerekű világ üde színfoltjai, terjeszkedésüknek és potens motorjaiknak hála valós alternatívát jelentenek.
Hányattatott história ide vagy oda, a Triumph idén ünnepli megalapításának 110. évfordulóját. A jubileum alkalmából az angolok kiadják leghíresebb modelljüknek, a Bonneville-nek egy limitált, mindössze ezer példányos különleges változatát, a Bonneville T100 110th Anniversary Editiont. Technikai különlegességeket ne várjon senki, bár azt hiszem egy ilyen retro jellegű gép esetében ennek túl sok értelme nem is volna. A masina különlegességét az egyedi fényezés, a múltat idéző alumínium-ezüst-keki színkombináció, a krómozott láncvédő, az utas kapaszkodó illetve a szelepfedél, no meg a gépet díszítő jubileumi címer adja.
A terjesztésről egyelőre nincs információnk, az első példányok valószínűleg az évfordulós rendezvény idején lesznek elérhetők, természetesen a jelenlegi modellek áránál magasabb összeg megfizetése mellett.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »