Húsz éves a Moto Guzzi Nevada

Évforduló
2010. május 28., péntek - TeeJay

1991-ben debütált a Moto Guzzi Nevada 350. Ezt a mai 750-es utód egy évfordulós változatának kiadásával ünnepli meg a patinás olasz gyár.

Hirdetés

Az egykori 346 köbcentis kis V2-es névlegesen 441 fő alkatrészből épült fel, a típus életében bekövetkezett két éves kihagyás után kiadott masinán pedig ebből 338-at újraterveztek. A 2004-es gép a 2002-ben bemutatott Breva injektoros blokkjára és az eredeti Nevada koncepciójára épült. A 744 köbcentis, befecskendezős blokkkal szerelt Nevada az idei modellévtől a speciális, „Fekete Sas” változatban is elérhető, a 20. évfordulóra pedig egy évfordulós sorozat is készült. Sokminden nem változott...A változtatások listája azonban többnyire az esztétikai elemekre terjed ki. A sportosabb V7 Classic-ról származik a hátsó sárhányó, amely kéttónusú fényezést kapott, a hátsó lámpatest, valamint a kormány. A tank formája kicsit megváltozott a légbeömlők elhagyásával, annak első-alsó kialakítása a Californiát idézi, fényezése pedig két alapszínből és egy narancssárga csíkból áll, amely folytatódik az új formájú ülés díszvarrásán. Szintén megváltozott a légszűrő takaróeleme. Az utas számára két oldalsó, krómozott kapaszkodót szereltek a motorra, és ezzel véget is ért az említésre érdemes átalakítások sora. Talán csak egy maradt ki: az olasz piacon már kapható a gép, ára 7.960 euró, ez pedig csupán 100 egységgel magasabb az alapváltozaténál.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (2 hozzászólás)

Moto-Cat -

Ajj, de cééép!!!

Szívesen beállítanék pár ilyen moccot (nem csak Guzzi-t, term.) egy jó nagy garázsba. És a hét minden napján másikkal mennék… Ááá. De hideg a bili tartalma…


Kaján -

Nekem tetszik,szívesen elpöfögnék egy ilyennel.


Előző bejegyzés

Így készült a Triumph hajdanán

2010. május 27., csütörtök
Retro

Következő bejegyzés

Olasz háziverseny

2010. május 28., péntek
Videó

Ezeket olvastad már?

Pofás kalandor: X-Lite X551 GT ADVENTURE bukósisak tartósteszt

A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Senki földje: Harley-Davidson Street Rod (2017) teszt

2018. január 10., szerda

A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?

Elolvasom »
Made in India

Lucifer maga: Aprilia RSV4 RF olvasói teszt

2018. január 04., csütörtök

A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.

Elolvasom »
Új motor teszt

Különleges élmények: BMW K1200S Schwenker dönthető oldalkocsis motor teszt

2017. december 31., vasárnap

Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Hirdetés

Hirdetés