Sokak szerint felesleges ez a motor. Minek hat henger és főleg 1600 köbcenti? Alattunk elég sok kilométer szaladt a GT-be, de ezek a kérdések nem merültek fel.
Elolvasom »Tavaly október végén kaptuk a hírt, miszerint az endúrók és a boxer-túrázó után a BMW roadstere is átesik a ráncfelvarráson. Azóta kíváncsian vártam, vajon miben lesz más az új modell, amely most végre megérkezett.
Elolvasom »Nálunk járt a motoros körökben alapműnek számító Suzuki Bandit legújabb inkarnációja, a jelentős átalakítással született GSX-1250FA.
Elolvasom »Kevés vitatottabb márka létezik, mint az osztrák KTM. Kevesen vonják kétségbe motorjaik képességeit, azonban kritika is kevés gyártót ér annyi, mint őket. Alkalmunk nyílt megvizsgálni egyik húzómodelljüket.
Elolvasom »Amikor valaki kezdőként, újrakezdőként vagy csak simán alacsony termete miatt alsó kategóriás choppert keres, minden bizonnyal megnézi a legkisebb Shadowt és Intrudert is. Hogy melyiket válassza? Az összehasonlításból kiderül.
Elolvasom »Szerencsére egyre többen fedezik fel a kis lökettérfogatú motorok előnyeit - hátha ez az út vezet a több kétkerekűhöz az utakon. Főleg, ha a jármű megfizethető is! A régi-új lengyel Romet egy ilyen alternatívát kínál.
Elolvasom »250 köbcenti az a hengertérfogat, amire ma már kevesen húzzák fel a szemöldöküket. Ennek ellenére úgy éreztem, hogy a Yamaha WR250X-et ki kéne próbálnom. Vizsgálódásom szokatlan mélyfilozófiai esszenciával zárult.
Elolvasom »Nagyon vártuk az új 1200-es VFR-t is, de talán még jobban annak duplakuplungos, vagy ha úgy teszik, automata változatát. Megérkezett, és jól kipróbáltuk. Kivételesen előre le is lövöm a poént: nagyon, de nagyon tetszett!
Elolvasom »Amikor egy márka zászlóshajójára ülhet az ember, az mindig felemelő élmény. A GTR1400-ban pedig minden benne van, amit a Kawasaki a motorépítésről tud.
Elolvasom »A KTM bemutatta a 2011-es modellévre alaposan átdolgozott négyütemű MX versenymotorjait. Ezek kipróbálására nyílott alkalmunk a napokban Felvidéken,a Köbölkúti (Gbelce) szépen gondozott, élménydús vonalvezetésű krosszpályán. Az alábbiakban olvashatjátok tapasztalatainkat.
Elolvasom »A Yamaha a konvencionális motorépítési hagyományokkal szembe ment, mi pedig a 800-as újdonságot a legnagyobb Fazerrel hasonlítottuk össze.
Elolvasom »Idei évünk eddigi legnagyobb hengerűrtartalmú motorját próbáltuk ki a VN1700 személyében. A fényesre fésült sörényű bölény nyergében közelebb kerültem e számomra idegen kategória megismeréséhez.
Elolvasom »