Egyszerű lelketlen lopás kínai piacra másolt Huaying R6. Akár még vicces is lehetne, de igazából egy cseppet sem az.
Elolvasom »Ameddig naked vonalon a Streetfighter V2-es változata, addig a Multistrada talán utolsó Pikes Peak kivitele látható.
Elolvasom »A Yamaha R1, R7, R3 és R125 olyan fényezést kapott, ami 60 évnyi MotoGP részvételre és 500 győzelemre emlékeztet.
Elolvasom »A Triumph Speed Triple 1200 RR sokban hasonlít naked párjához, de a futómű és a fél-idom jelentős különbséget tesz.
Elolvasom »Ezzel pedig egyszersmind beigazolódott a korábbi erős tipp, hogy tényleg a Z650RS-sel bővít a Kawasaki retró fronton.
Elolvasom »A Moto Guzzi V100-at a gyártó kereken századik születésnapjának alkalmára időzítik. Itt van hozzá egy kedvcsináló videó.
Elolvasom »Annyira drukkolunk, hogy Johann Zarco ezzel hagyományt teremtsen! Veterán ducatival érkezni az Aragón Nagydíjra? Hulla menő!
Elolvasom »Egy jó sportkocsi nemcsak elegáns és gyors, hanem kényelmes, biztonságos és dinamikus: olyan, amilyenről a legtöbb férfi álmodik. Bár a bekerülési értéke magas, de utána mondhatni élmény lesz a vezetés, és könnyen válhat hobbivá, szenvedéllyé is. De miért is ilyen népszerűek a sportkocsik, mivel tudnak többet a hétköznapi társaiknál és miért lehet érdemes beruházni egybe? Mostani bejegyzésünkben röviden összefoglaljuk ezeket a szempontokat.
Elolvasom »Peter Hickman megtette azt a közszolgálati szívességet, hogy végigment a Man TT egy körén, felszerelt sisakkamerával.
Elolvasom »Persze az idézőjel nagyon is indokolt, továbbra is egy csúcskategóriás motorról beszélünk a Brutale 1000 RS képében.
Elolvasom »