Johann Zacro új szintre emelte a MotoGP futamra való megérkezést. Persze láttunk már olyat, hogy egy versenyző – még autóversenyzők is, mint Sebastian Vettel a Hungaroringre – motorral, sőt veterán motorral csapódtak be. De olyat mikor láttunk utoljára, hogy egy konkrét motoros túráról érkezik valaki? Oldschool kabi, vigyorgó sityak, cuccok felcsomagolva és egy 1981-es Ducati 900 SS Darmah. Kérem uram, így kell ezt csinálni!
Eredetileg a csapat ötlete volt, hogy motorral menjenek Olaszországból az Aragón Nagydíjra, keresztül az Alpokon. Úgy ahogy kell. Persze az az ötlet már akkor is megfogalmazódott, hogy Jack Miller majd csatlakozik. De Miller végül nem ért rá, Zarco viszont bejelentkezett, hogy akkor ő menne.
Az elején még úgy volt, hogy egy Multistradával vállalja a bulit, de a Pramacos fiúk elkezdték húzni az agyát, hogy 2000 után gyártott motorral nem ér menni. Ő meg átküldte a veterán Ducati fotóját. És innentől nem volt megállj a lejtőn. Azt mondták neki, hogy ha férfi, akkor azzal megy. Azzal ment. Igaz, azt bevallotta, hogy az első 30 kilométeren elbizonytalanodott, hogy jó döntés volt-e, de végül annak bizonyult, bár a második napot, egy 500 kilométeres etapot azért hosszúnak tartott. Zarco azt mondja nem csak azért volt jó ötlet részt venni a buliban, mert jól érezte magát, hanem azért is, mert olyan csapattagokhoz is közelebb került, akikkel előtte kevesebbet beszélt. És a tempó? A spanyol kanyarokat szíve szerint kicsit nagyobb sebességgel vette volna, de egy 10 motoros túrán így is jól szórakozott. 😉
Cimkék:
Egy jó sportkocsi nemcsak elegáns és gyors, hanem kényelmes, biztonságos és dinamikus: olyan, amilyenről a legtöbb férfi álmodik. Bár a bekerülési értéke magas, de utána mondhatni élmény lesz a vezetés, és könnyen válhat hobbivá, szenvedéllyé is. De miért is ilyen népszerűek a sportkocsik, mivel tudnak többet a hétköznapi társaiknál és miért lehet érdemes beruházni egybe? Mostani bejegyzésünkben röviden összefoglaljuk ezeket a szempontokat.
Elolvasom »A Moto Guzzi V100-at a gyártó kereken századik születésnapjának alkalmára időzítik. Itt van hozzá egy kedvcsináló videó.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »