Általában nem szokás panaszkodni a Kawasaki Z900 képességeire. De ahogy máshol, máskor, úgy ennek kapcsán is akad olyan réteg, akiknek a szájából vagy tollából megjelenik a kritika. Azok, akik szeretik igazán intenzíven kiaknázni a négyhengeres nakedben rejlő lehetőségeket, többnyire elérkeznek a hátsó rugóstag cseréjének gondolatához. A gyártó elébe megy, és ahogy az RS változatból – na meg a ZH2-ből – úgy az alap kilencesből is kiadnak egy SE változatot.
A nagytempós elbizonytalanodás ellenszere pontosan ugyan az lett, mint az RS esetében. Egy új hátsó rugóstag. Az Öhlins S46-tól a gyártó reményei szerint feszesebb, stabilabb, precízebb kezelhetőséget kapunk. Elől marad a Ninjától származó 41-es fordított villa, bár azt írják, azért az sem marad teljesen változatlan. Jelentős változás lehet még, hogy a Z900 SE-re monoblock Brembo M4 nyergeket szerelnek.
Az SE kivitelt a színéről lehet majd távolról megismerni. A jól bevált fekete (Metallic Spark Black) mellé a hamisítatlan kawazöldet (Candy Lime Green) társítják. A motor hazai ára egyelőre nem ismert, de az angol piac árképzéséből 5-600 ezer forintos felárra számítunk az alapkivitelhez képest.
Cimkék:
Egyszerű lelketlen lopás kínai piacra másolt Huaying R6. Akár még vicces is lehetne, de igazából egy cseppet sem az.
Elolvasom »A Young Machine magazin az elérhető információk alapján összeállított egy fantáziaképet, hogy milyen lehet az új Transalp.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »