Általában nem szokás panaszkodni a Kawasaki Z900 képességeire. De ahogy máshol, máskor, úgy ennek kapcsán is akad olyan réteg, akiknek a szájából vagy tollából megjelenik a kritika. Azok, akik szeretik igazán intenzíven kiaknázni a négyhengeres nakedben rejlő lehetőségeket, többnyire elérkeznek a hátsó rugóstag cseréjének gondolatához. A gyártó elébe megy, és ahogy az RS változatból – na meg a ZH2-ből – úgy az alap kilencesből is kiadnak egy SE változatot.
A nagytempós elbizonytalanodás ellenszere pontosan ugyan az lett, mint az RS esetében. Egy új hátsó rugóstag. Az Öhlins S46-tól a gyártó reményei szerint feszesebb, stabilabb, precízebb kezelhetőséget kapunk. Elől marad a Ninjától származó 41-es fordított villa, bár azt írják, azért az sem marad teljesen változatlan. Jelentős változás lehet még, hogy a Z900 SE-re monoblock Brembo M4 nyergeket szerelnek.
Az SE kivitelt a színéről lehet majd távolról megismerni. A jól bevált fekete (Metallic Spark Black) mellé a hamisítatlan kawazöldet (Candy Lime Green) társítják. A motor hazai ára egyelőre nem ismert, de az angol piac árképzéséből 5-600 ezer forintos felárra számítunk az alapkivitelhez képest.
Cimkék:
Egyszerű lelketlen lopás kínai piacra másolt Huaying R6. Akár még vicces is lehetne, de igazából egy cseppet sem az.
Elolvasom »A Young Machine magazin az elérhető információk alapján összeállított egy fantáziaképet, hogy milyen lehet az új Transalp.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »