Egy fotó, két motor. A Ducati valószínűleg az utolsó simításokat végzi két olyan modelljén, amelyeket az EICMA keretein belül fognak végül bemutatni. Vagy talán egy picit előbb, ha az olaszos csibészség nem hagyja nyugodni az olaszos vérmérsékletük. Mind a kettő érdekes holmi. A Streetfighter V2 a 200+ lóerős V4 hiperszuper naked teljesítményben és árkategóriában fogyasztóbarátibb változata lesz, míg a V4 Multistradaból éppen ellenkezőleg, egy csúcsmodellt – talán az utolsó – Pikes Peak kivitelt láthatjuk.
Amennyiben a Ducati a V2 esetében is a Streetfighter V4 receptjét követi, akkor a kiindulási pont, az origó nem más, mint a gyártó sportmotorja. Tehát a Panigale V2-ből következtethetünk a meztelen kivitelre. Ebben az esetben a motorblokk a 955 köbcentis Superquadro lesz, annak 155 lóerejével és 104 Nm forgatónyomatékával. Ha pedig az árát a V4 pároshoz hasonló logika szerint lövik be, akkor itthon úgy 5,5-6 millió forintot kérnek majd érte.
A Multistrada V4 Pikes Peak kivitele pedig a Ducati sikereit hivatott megidézni, amelyeket az Egyesült Államok leghíresebb hegyi felfutóversenyein értek el. A döntést nyilván az előtt hozták meg, hogy a Pikes Peak véglegesítette a motorkerékpáros kategória megszüntetését a rendezvényeiken. Akárhogy is, a felsőpolcos Multistrada némi esztétikai tuningon túl várhatóan olyan módosításokat is kap, amelyek valóban a gyorsan menés szolgálatában állnak. Öhlins futóműszettet, Brembo Stylema fékeket és hozzá 330-as tárcsákat, 17″-os Marchesini felniket várunk. A korábban látott egykarú lengővillát azonban elvitte a cica. De így is jelentősen el fog térni a V4 Multi alapkivitelétől.
Cimkék:
A Yamaha R1, R7, R3 és R125 olyan fényezést kapott, ami 60 évnyi MotoGP részvételre és 500 győzelemre emlékeztet.
Elolvasom »Egyszerű lelketlen lopás kínai piacra másolt Huaying R6. Akár még vicces is lehetne, de igazából egy cseppet sem az.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.
Elolvasom »Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.
Elolvasom »