Egy fotó, két motor. A Ducati valószínűleg az utolsó simításokat végzi két olyan modelljén, amelyeket az EICMA keretein belül fognak végül bemutatni. Vagy talán egy picit előbb, ha az olaszos csibészség nem hagyja nyugodni az olaszos vérmérsékletük. Mind a kettő érdekes holmi. A Streetfighter V2 a 200+ lóerős V4 hiperszuper naked teljesítményben és árkategóriában fogyasztóbarátibb változata lesz, míg a V4 Multistradaból éppen ellenkezőleg, egy csúcsmodellt – talán az utolsó – Pikes Peak kivitelt láthatjuk.
Amennyiben a Ducati a V2 esetében is a Streetfighter V4 receptjét követi, akkor a kiindulási pont, az origó nem más, mint a gyártó sportmotorja. Tehát a Panigale V2-ből következtethetünk a meztelen kivitelre. Ebben az esetben a motorblokk a 955 köbcentis Superquadro lesz, annak 155 lóerejével és 104 Nm forgatónyomatékával. Ha pedig az árát a V4 pároshoz hasonló logika szerint lövik be, akkor itthon úgy 5,5-6 millió forintot kérnek majd érte.
A Multistrada V4 Pikes Peak kivitele pedig a Ducati sikereit hivatott megidézni, amelyeket az Egyesült Államok leghíresebb hegyi felfutóversenyein értek el. A döntést nyilván az előtt hozták meg, hogy a Pikes Peak véglegesítette a motorkerékpáros kategória megszüntetését a rendezvényeiken. Akárhogy is, a felsőpolcos Multistrada némi esztétikai tuningon túl várhatóan olyan módosításokat is kap, amelyek valóban a gyorsan menés szolgálatában állnak. Öhlins futóműszettet, Brembo Stylema fékeket és hozzá 330-as tárcsákat, 17″-os Marchesini felniket várunk. A korábban látott egykarú lengővillát azonban elvitte a cica. De így is jelentősen el fog térni a V4 Multi alapkivitelétől.
Cimkék:
A Yamaha R1, R7, R3 és R125 olyan fényezést kapott, ami 60 évnyi MotoGP részvételre és 500 győzelemre emlékeztet.
Elolvasom »Egyszerű lelketlen lopás kínai piacra másolt Huaying R6. Akár még vicces is lehetne, de igazából egy cseppet sem az.
Elolvasom »A Moto Morini egy meglepően ütős párossal rukkolt elő. A Seiemmezzo (jelentése hat és fél) SCR változatát próbálhattuk ki.
Elolvasom »Megjelenése óta joggal száll harcba az "utak királya" címért a BMW hathengeres gőzöse. Vajon milyen egy bő 10 éves K 1600 GT?
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »