A BMW legnagyobb sikertörténete az idén 40 éves GS széria. Különleges kivitelt kapott az F modellcsalád túraenduró szekciója.
Elolvasom »Nem bízza a véletlenre a dizájnterveit a kínai illetőségű Motrac gyár. A 900-as V2-esük le sem tagadhatná a Dievel ihletését.
Elolvasom »Vajon lehet olyan jó a Mitas kétharmad áron, mint a top brand-ek azonos felhasználásra szánt abroncsai? Most majd kiderül!
Elolvasom »Három sivataghosszú esztendő után a Honda újra valódi, hamisítatlan hatkilós sportmotort hoz Európába. Azaz jön a CBR600RR!
Elolvasom »Ugyan egy egyedi motorról van szó, de nagyon ne lepődjünk meg, ha a Roland Sands által épített BMW R 18 Dragster egyszer megjelenik az utcán is.
Elolvasom »Megjelent néhány kép a Qianjiang QJ350-ről, amin Harley-Davidson és Benelli logók is helyet kaptak. A maga módján ez igazából vicces!
Elolvasom »A spanyol Galfer az új, Cubiq féktárcsáját elsősorban nagyteljesítményű naked és sportmotorokhoz kínálja, ahol számít a kisebb tömeg.
Elolvasom »A Challengernél kompaktabb, de még mindig a nehéztúrázó bagger családhoz tartozó, vízhűtéses modellt alkot az Indian.
Elolvasom »A Yamaha bejelentése szerint az YZ250F motocross gépüket egy kicsit átgondolták. Változik a blokk és a váz is.
Elolvasom »Nagyobb erőforrást kap a Honda nagyrobogója, amely ezzel le is veti magáról a 300-as skatulyát és Forza 350 lesz belőle.
Elolvasom »Természetesen nem kell eszeveszett növekedésre gondolni, a Harley-Davidson HD350 338 helyett, 353 köbcentivel gazdálkodhat.
Elolvasom »Frissül a Kawasaki bitangkemény krosszmotorja a következő évtől. Több erőt, kisebb tömeget és jobb kezelhetőséget ígérnek.
Elolvasom »