Talán attól a ténytől szorul legjobban ökölbe az ember talpa, hogy a kínai illetőségű Motrac a dizájntervét szabadalmaztatta. A 900 köbcentis V2-es erőforrás köré épített motor le sem tagadhatná, honnan örökölte a formáit. Aki nem látja benne a Ducati Diavelt, az vak. A tankot már önmagában érdemes megnézni! Kontrolvékontrolcé. Akárcsak a rövid far, a jelzésértékű utasülésével együtt. A motor mindkét oldalán találni légbeömlőket, de ez vélhetően csak és kizárólag dizájnfunkciót lát el.
Hivatalos adatok egyelőre nem érkeztek a 900 köbcentis, V2-es blokkról, de több mint valószínű, hogy a Gaojin háza tájáról származó folyadékhűtéses egységről van szó. Ezesetben a Motrac powercruiserében inkább csak megjelenésében lesz ott az a bizonyos póver. Ugyanis ezesetben mintegy 60 lóerőről beszélünk.
Az első villák fordítottak, a fékek radiálisan rögzítettek. A hátsó rugóstagok helyzete távolról sem tűnik ideálisnak. Egy igazán jó dolog mégiscsak lesz ebben az illúziómotorban: Európába várhatóan nem hoznak belőle egy darabot sem. A Motrac ugyanis hagyományosan az ázsiai és latin-amerikai piacon van jelen.
Cimkék:
Vajon lehet olyan jó a Mitas kétharmad áron, mint a top brand-ek azonos felhasználásra szánt abroncsai? Most majd kiderül!
Elolvasom »Ezt a régi reklámot megnézve egy pillanatra átérezhetjük, hogyan kívántak rá húsz évvel ezelőtt a Bandit 1200-re a motorosok.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »