Első pillantásra jól ment az első félév a Harley, a KTM és a Ducati számára is, de persze ez nem is csoda, ha 2020-hoz viszonyítjuk.
Elolvasom »A Yamaha jövőre vonatkozó üzleti jelentése szerint a járműeladásaik 90%-át elektromos járművek fogják kitenni 2050-re.
Elolvasom »Négy modellt mutat be a kínai Zeth, amelyek úgy tűnik, hogy erősen az amerikai Indian alapjaira fognak ráépülni.
Elolvasom »COVID-19 ide vagy oda, a prémium, elektromos szektor úttörőjének képében tetszelgő Energica nagyot szakított az előző évben.
Elolvasom »A középosztály kedvező árú csupasz gépei között divat lett a sportosan burkolt változatok piacra dobása. Állítólag a Suzuki is jön az SV650-nel.
Elolvasom »Francia motorosok és robogósok ezrei szívják a fogukat, mert 2022-től már ők sem parkolhatnak ingyen Párizs utcáin.
Elolvasom »A Harley-Davidson önálló, elektromos márkája lett a korábban típunévként funkcionáló LiveWire. Első modelljük a One, amit már ismerünk.
Elolvasom »Ezt a Norton vezérigazgatója nyilatkozta miután rengeteg javítandó hibát találtak a modellen. És erre csak a következő V4 SS jelent gyógyírt.
Elolvasom »Egy smaragdzöld sportmotor kivitellel emlékezik meg a BMW az Isle of Man TT-n elért sikereiről. Ez az S1000RR csak Franciaországban érhető el.
Elolvasom »Kinek ne jelentene azonnal legalább +5 lóerőt ha egy Valentino Rossinak dedikált láncot dob a motorjára? DID VR46.
Elolvasom »Nemrég körbejárta a sajtót, hogy nyolcméteres hótorlaszok akadályozzák a Transzfogaras útjának megnyitását. Javul a helyzet.
Elolvasom »A nyolcméteres hófal még a Fogarasi-Havasokban is szokatlan június közepén. Akár még csúszhat is a szokásos júliusi Transzfogaras nyitás.
Elolvasom »