A 2013-ban létrejött kínai Zeth egészen eddig a 250 köbcentis, kéthengeres krúzerek kategóriájában garázdálkodott. De eljött az ideje, hogy emeljenek a téten. Végtére is a V2 cruiser 1000 köbcentitől kezd igazán mókás és elismert lenni. Szóval bemutatták az első literes erőforrásukat, amelyik kísértetiesen hasonlít az Indian belépőszintű Scoutjában dolgozó blokkjára.
Először is V2, 60 fokos hengerszög, folyadékhűtés, DOHC, eddig lényegében bármi lehetne. A hasonlóság a számoknál kezd sejtelmessé válni. Kereken 93mm-es furat, 73.6mm löket. 11.0 : 1 kompresszió. Ezek a Zeth ZT1000 blokkjának adatai és ezeket fogod találni az Indian Scout Sixty estében is. A ZT 81 lóerőt ad le 8.000-nél, az Indian 78-at 7.200-nál. A nyomatékgörbe is közel egyezik a két egységnél, amelyeknek a maximuma is közel azonos helyen található.
Három modellbe fogja bepakolni a Zeth a literes vékettőt. Egy “Bobber” és egy “Chopper” kivitel mellett egy “Tracker” lesz vele elérhető, amely az első képek alapján az Indian FTR szériájára emlékeztet. De elő fognak állni egy 1200 köbcentis blokkal (nem lepődnénk meg, ha egy 1133 köbcentis, 100 lóerős darab lenne), amit egy “Touring” baggerbe szánnak.
Cimkék:
COVID-19 ide vagy oda, a prémium, elektromos szektor úttörőjének képében tetszelgő Energica nagyot szakított az előző évben.
Elolvasom »A Yamaha jövőre vonatkozó üzleti jelentése szerint a járműeladásaik 90%-át elektromos járművek fogják kitenni 2050-re.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »