Ez nem tartott sokáig. Éppen csak pár napja nyitotta meg a KTM a lehetőséget, hogy a szerencsés – és mint kiderült elég gyors reagálású – vásárlók hozzájuthassanak ahhoz a motorhoz, amivel az osztrák gyártó visszatérhet az idomos nagymotorok világába. Az RC 8C-t egyenesen úgy vezették fel, hogy lényegében alig tér el egy Moto2-es szintű versenymotortól, csak persze nem a háromhengeres Triumph blokkal szerelték.
A kizárólagosan pályamotorként funkcionáló, mindössze 140 kilogrammos (persze száraz) össztömegű, 128 lóerős KTM RC 8C fel is keltette az arra nyitottak érdeklődését. Így aki venni akart, de úgy érezte, hogy még előtte gyorsan lefőz egy kávét, annak legfeljebb csalódás jutott, mert 4 perc és 32 másodperc alatt elfogyott az összes.
Igaz, nem is kínáltak belőle valami sokat. Mindössze 100 darabot, amiből 25 olyan VIP motor volt, amelyek boldog új tulajdonosai a jerezi MotoGP-tesztjén vehetik át a saját példányaikat októberben, amiben benne van néhány extra holmi, meg egy kis cimbizés Dani Pedrosával és Mika Kallióval.
Cimkék:
Tavaly elmaradt, de idén újra úgy készülnek a gyártók és a szervezők, hogy lesz kiállítás Milánóban. A Suzuki is bejelentkezett az EICMA-ra.
Elolvasom »Talán egy kicsit későn reagálta le az MV Agusta a világon végigsöprő képregény őrületet, de legalább ilyet korábban még nem láttunk.
Elolvasom »A Moto Morini egy meglepően ütős párossal rukkolt elő. A Seiemmezzo (jelentése hat és fél) SCR változatát próbálhattuk ki.
Elolvasom »Megjelenése óta joggal száll harcba az "utak királya" címért a BMW hathengeres gőzöse. Vajon milyen egy bő 10 éves K 1600 GT?
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »