Tényleg megfigyelhető tendencia, hogy nagyon sokan szeretnének méretében nem a saját alkatuknak megfelelő motorra ülni. A nagyok pöttöm sportmotorokra és ügyes kis nakedekre vágynak. Akinek meg nem érne le a lába, az túraenduróra ülne. Így jönnek létre az ültetett GS Adventure-ök. Egy cég sajátos megoldást talált az utóbbi réteg problémájára. Cipőmagasító.
Igen, egy felcsatolható kis izé, amivel meg tudod emelni a motoros csizmád talpmagasságát. Az orr- és sarokrészre lehet felpattintani. És hipp-hopp, 4 centiméterrel megnő a nyeregből a talajelérésed.
Hát nem zseniális? Kinek hogy. Alternatív módszerként azért szerencsére akadnak még más megoldások. Például számos gyártó kínál gyárilag a sztenderdnél vékonyabb szivacsozású, esetleg valamivel keskenyebb, alacsonyított ülést. Vagy például még mindig ott van az az opció, hogy olyan motort veszel, amiről csak úgy leér a lábad biztonsággal. Óh, és persze az UpBikers féle cipőmagasító, 75 euróért.
Cimkék:
Egy MV Agusta Brutale a dolgos mindennapokra? Azért közel sem erről van szó, az RS is a dög lesz, csak kicsit barátságosabb.
Elolvasom »Divatenduró helyett céleszközt faraghat a BMW két R nineT modelljéből, az Urban G/S és a Scrambler modellekből.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.
Elolvasom »Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.
Elolvasom »