Tényleg megfigyelhető tendencia, hogy nagyon sokan szeretnének méretében nem a saját alkatuknak megfelelő motorra ülni. A nagyok pöttöm sportmotorokra és ügyes kis nakedekre vágynak. Akinek meg nem érne le a lába, az túraenduróra ülne. Így jönnek létre az ültetett GS Adventure-ök. Egy cég sajátos megoldást talált az utóbbi réteg problémájára. Cipőmagasító.
Igen, egy felcsatolható kis izé, amivel meg tudod emelni a motoros csizmád talpmagasságát. Az orr- és sarokrészre lehet felpattintani. És hipp-hopp, 4 centiméterrel megnő a nyeregből a talajelérésed.
Hát nem zseniális? Kinek hogy. Alternatív módszerként azért szerencsére akadnak még más megoldások. Például számos gyártó kínál gyárilag a sztenderdnél vékonyabb szivacsozású, esetleg valamivel keskenyebb, alacsonyított ülést. Vagy például még mindig ott van az az opció, hogy olyan motort veszel, amiről csak úgy leér a lábad biztonsággal. Óh, és persze az UpBikers féle cipőmagasító, 75 euróért.
Cimkék:
Egy MV Agusta Brutale a dolgos mindennapokra? Azért közel sem erről van szó, az RS is a dög lesz, csak kicsit barátságosabb.
Elolvasom »Divatenduró helyett céleszközt faraghat a BMW két R nineT modelljéből, az Urban G/S és a Scrambler modellekből.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »