Tényleg megfigyelhető tendencia, hogy nagyon sokan szeretnének méretében nem a saját alkatuknak megfelelő motorra ülni. A nagyok pöttöm sportmotorokra és ügyes kis nakedekre vágynak. Akinek meg nem érne le a lába, az túraenduróra ülne. Így jönnek létre az ültetett GS Adventure-ök. Egy cég sajátos megoldást talált az utóbbi réteg problémájára. Cipőmagasító.
Igen, egy felcsatolható kis izé, amivel meg tudod emelni a motoros csizmád talpmagasságát. Az orr- és sarokrészre lehet felpattintani. És hipp-hopp, 4 centiméterrel megnő a nyeregből a talajelérésed.
Hát nem zseniális? Kinek hogy. Alternatív módszerként azért szerencsére akadnak még más megoldások. Például számos gyártó kínál gyárilag a sztenderdnél vékonyabb szivacsozású, esetleg valamivel keskenyebb, alacsonyított ülést. Vagy például még mindig ott van az az opció, hogy olyan motort veszel, amiről csak úgy leér a lábad biztonsággal. Óh, és persze az UpBikers féle cipőmagasító, 75 euróért.
Cimkék:
Egy MV Agusta Brutale a dolgos mindennapokra? Azért közel sem erről van szó, az RS is a dög lesz, csak kicsit barátságosabb.
Elolvasom »Divatenduró helyett céleszközt faraghat a BMW két R nineT modelljéből, az Urban G/S és a Scrambler modellekből.
Elolvasom »A Moto Morini egy meglepően ütős párossal rukkolt elő. A Seiemmezzo (jelentése hat és fél) SCR változatát próbálhattuk ki.
Elolvasom »Megjelenése óta joggal száll harcba az "utak királya" címért a BMW hathengeres gőzöse. Vajon milyen egy bő 10 éves K 1600 GT?
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »