Nem, nem, nem. Szó sincs arról, hogy az MV Agustánál akár csak egy pillanatra is felmerült valakiben, hogy egy 200+ lóerős naked talán egy hangyányit sok a dolgos hétköznapokra. Ó nem. De arra azért gondoltak, hogy a kényelmesebb üléspozíció és árcédula talán közelebb hozza a márkát még néhány vásárlóhoz. Ez lesz a Brutale 1000 RS.
Az erőforrás tehát marad. Mind a 208 lóerejével együtt. Ami viszont komolyat változik, az a kormánypozíció, ami egyfelől 25 milliméterrel magasabbra kerül, másfelől szélesebb is lesz az RS-en, mint az RR-en, ami önmagában jelentősen megváltoztatja az ergonómiát.
A hírek szerint azonban itt nem ér véget a módosítás. Ugyanis a lábtartók néhány milliméterrel lejjebb kerülnek, a futóműből pedig egy fokkal barátságosabbat, puhábbat kap, ami jelentősen befolyásolhatja a Brutale RS árképzését.
Cimkék:
Nem csak a frissített RC 390 érkezik, hanem egy 125-ös, valamint 250-es sportmotor változat is. Hétvégén lesz a hivatalos bemutató.
Elolvasom »Az UpBikers megtalálta a piaci rést, hiszen régen tudjuk, hogy sokan nagyobb motort szeretnének az indokoltnál. Itt van hozzá a cipőmagasító.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »